Serdjo Markione Fijat Krajsler automobili smenjen

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ekonomija

Smenjen Serđo Markione!

Izvor MONDO/Agencije
Izvor MONDO/Agencije

Englez Majk Menli novi je izvršni direktor "Fijat Krajsler automobila" (FCA) i na toj funkciji će zameniti Serđa Markionea, dok bi rukovođenje "Ferarijem" preuzeo Luis Kamileri.

Razlog smene je komplikacija u oporavku Markionea nakon operacije ramena.

Torinska "Stampa" navodi da je Menli u okviru FCA bio zadužen za marku vozila "Džip" i od prošlog septembra je bio član Upravnog odbora grupacije.

Navodi se da su odluku o smeni Markionea doneli članovi upravnih odbora FCA, "Ferarija" i "CNH indastrijala".

"Stampa" navodi da je 66-godišnji Markione, koji je u "Fijat" došao 2004, trebalo da grupaciju napusti u aprilu naredne godine nakon što skupština akcionara potvrdi finansijski izveštaj za 2018, ali da i pored toga ostane na čelu "Ferarija".

Prema izvorima Rojtersa, rukovođenje "Ferarijem" bi, umesto Markionea, preuzeo Luis Kamileri koji sada sedi u njegovoj upravi.

Sajt "Otomotiv njuz" objavio je prvi mogućnost imenovanja Kamilerija, ali i da bi na čelo proizvodnje luksuznih automobila mogao da umesto Markionea dođe Džon Elkan, unuk osnivača "Fijata" Djanija Anjelija, čija porodica i dalje kontroliše sve tri kompanije čiji su se upravni odbori danas sastali.

Serđo Markione: Kraj za jeftine automobile

AP navodi da su tri upravna odbora sazvala odvojene sastanke u Torinu zbog prolongiranog perioda fizičke rehabilitacije Markionea.

"Korijere dela sera" je prethodno javio da je Markione pre tri nedelje operisan u Švajcarskoj, a medijski izveštaji ukazali su da njegov oporavak traje duže nego što je predviđano.

Velike novosti za "fijat 500L"

 "CNH indastrijal" proizvodi opremu za farme, kamione, autobuse i druga vozila.

Inicijalizacija u toku...

Komentari 5

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

q

“otomotiv njuz” :-D

Nic

Sad kad ih je doveo na ivicu ambisa,smenjuju ga...kasno.

Raider

Markione i ceo FCA je imao jednu jedinu ispravnu odluku i Fiat se spasio tako sto je napravio Fiat 500,pre dve dodine su proizveli milioniti primerak i on ih je izvukao iz ocaja... nakon toga kupovina Krajslera zbog Jeep-a,gde su konacno dobili izdrzljivije sasije a u zamenu dali ekonomicnije motore multijet... kao bivsi radnik FCA i prodavac vozila,garantujem da je Fiat 500 nesto sto ih je izvuklo,ne Markione jer je Alfu podigao na neki standard i cenu koju ne zasluzuje,ona je uvek bila najlepsa ali i lakse dostupna,Stelvio i Guilia se takmice sa ozbiljnim markama sa cenama preko 40000 e. Lancia je unistena a npr Delta je pojam auto za Giulietu.

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU

loader