Razlog smene je komplikacija u oporavku Markionea nakon operacije ramena.
Torinska "Stampa" navodi da je Menli u okviru FCA bio zadužen za marku vozila "Džip" i od prošlog septembra je bio član Upravnog odbora grupacije.
Navodi se da su odluku o smeni Markionea doneli članovi upravnih odbora FCA, "Ferarija" i "CNH indastrijala".
"Stampa" navodi da je 66-godišnji Markione, koji je u "Fijat" došao 2004, trebalo da grupaciju napusti u aprilu naredne godine nakon što skupština akcionara potvrdi finansijski izveštaj za 2018, ali da i pored toga ostane na čelu "Ferarija".
Prema izvorima Rojtersa, rukovođenje "Ferarijem" bi, umesto Markionea, preuzeo Luis Kamileri koji sada sedi u njegovoj upravi.
Sajt "Otomotiv njuz" objavio je prvi mogućnost imenovanja Kamilerija, ali i da bi na čelo proizvodnje luksuznih automobila mogao da umesto Markionea dođe Džon Elkan, unuk osnivača "Fijata" Djanija Anjelija, čija porodica i dalje kontroliše sve tri kompanije čiji su se upravni odbori danas sastali.
AP navodi da su tri upravna odbora sazvala odvojene sastanke u Torinu zbog prolongiranog perioda fizičke rehabilitacije Markionea.
"Korijere dela sera" je prethodno javio da je Markione pre tri nedelje operisan u Švajcarskoj, a medijski izveštaji ukazali su da njegov oporavak traje duže nego što je predviđano.
"CNH indastrijal" proizvodi opremu za farme, kamione, autobuse i druga vozila.
Haos na kraju i poraz Crvene zvezde: Teo promašio za produžetak, sudije u prvom planu!
Partizan želi da prekine crni niz: Istorijski susret slavnih trenera, ne zna se kome je pobeda potrebnija
Ognjen Dobrić nestao iz ekipe Zvezde: Janis Sferopulos ne računa na "vojnika" crveno-belih
Predrag Mijatović podigao ton: Kakve veze ima Vučić s krizom u Partizanu?!
Ogromna greška sudija na štetu Crvene zvezde: Najbitniji poeni na meču nije trebalo da važe!