Direktor za snabdevanje električnom energijom u EPS-u Radovan Stanić, na Sajmu zaštite životne sredine i prirodnih resursa, rekao je da EPS uvek u prvi plan stavlja potrošača.
"Cilj je još bolja i brža komunikacija sa potrošačima i njihovo bolje informisanje uvođenjem novih tehnologija", naveo je Stanić.
EPS bi naredne godine trebalo i za građane da uvede dostavu računa za struju elektronskim putem, kako bi što više smanjio papirologiju.
Kako je rekao Stanić, EPS će već od Nove godine biti u prilici da omogući novi nivo servisa i jedinstveni pristup reklamacijama i žalbama kupaca.
"Nadam se da ćemo, takođe, u sledećoj godini omogućiti potrošačima uvid u račun na lakši i pouzdaniji način, koji će omogućiti i elektronsko plaćanje", naveo je on.
EPS je već uveo dostavu računa elektronskim putem za komercijalne kupce, odnosno na mejl adrese, a iduće godine će to omogućiti i potrošačima na zagaratnovanom snabdevanju odnosno građanima.
Partizan razbio Zvezdu i odigrao najbolji meč sezone! Obradovićev tim dominirao, Grobari slavili pred Delijama
Srbija pregazila Dansku i ide na Eurobasket: Blistali Aleksa i Balša, a moglo je i ubedljivije!
Uhapšeno 11 osoba zbog pada nadstrešnice na Železničkoj stanici: Preti im do 12 godina zatvora
Partizan za 55 dana mora da sakupi milione evra: Rasim Ljajić otkrio koliko crno-beli duguju!
Mondo ukrštenica za 21. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!