• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Oglasio se Lidl: Evo šta kažu na kritike ministarke

Izvor mondo.rs

Kompanija Lidl, čija je reklama je izazvala veliku pažnju gledalaca, ali i kritike žena i ministarke Zorane Mihajlović, oglasila se, upravo, povodom tih kritika.

 Lidl odgovara na kritiku ministarke Mihajlović Izvor: MONDO/Stefan Stojanović

Izvor: MONDO/Stefan Stojanović

On je visok i pouzdanOna je niska i neverovatna. Visok kvalitet i niska cena". Ove poruke danima "ubadaju oči" Beograđanima i mnogi su se pitali šta se krije iza tog: "On je visok i pouzdan, a ona niska i neverovatna".

Ispostaviće se da je reč o kvalitetu usluga i niskim cenama, koje kompanija "Lidl" nudi potrošačima, a koja svoje prodavnice širom Beograda otvara naredne nedelje.

Ta reklama je izazvala protest mnogih žena, pa i ministarke Zorane Mihajlović.

"Nadam se da će u Lidlu uvideti da naše žene nisu jeftine", rekla je ona.

Reklama o kojoj se priča - ministarka kritikuje

A, evo šta na to kažu iz kompanije Lidl:

“Izuzetno nam je žao zbog toga što je naša marketinška kampanja "Savršen par" kojom se promoviše otvaranje Lidl prodavnica u Srbiji od dela javnosti shvaćena na način na koji nismo nameravali.

Ideja naše kampanje nema za cilj da bilo koga omalovažava, već da promoviše ono po čemu je Lidl prepoznat u svetu, a to je najbolji odnos cene i kvaliteta. Kao glavni promoteri, u kampanji se pojavljuju dva lika, eksperti za kupovinu. Oba lika su prikazana kroz više pozitivnih osobina, a u nastavku kampanje, koji će uskoro biti emitovan, postaju deo života naših potrošača i aktivno im pomažu da donesu dobre odluke pri kupovini. Povezivanje bilo kog od likova sa samo jednim atributom, nije bila naša namera. Raspodela njihovih "ekspertiza" jednostavno je potekla od roda reči u srpskom jeziku, gde je kvalitet muškog roda, a cena - ženskog, navedeno je u saopšteju dostavljenom Mondu.

Kao odgovorna kompanija, u svim segmentima poslovanja poštujemo princip ravnopravnosti i duboko cenimo napore svih institucija, organizacija civilnog društva i pojedinaca koje ulažu u stvaranje društva ravnopravnih ljudi sa jednakim mogućnostima. Kompanija Lidl zalaže se za iste vrednosti i veliku pažnju posvećuje jednakom uvažavanju oba pola, piše u saopštenju.

Komentari 22

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Jau

@Digitalna tvrdjava, zar vi muškarci samo prostitutke poznajete? Ne poznajete normalnu ženu? Samo komentari o cenama prostitutki.

JOKER

@Jau Aj ne mlati!!! Covek je samo bio iskren i rekao je ono sto misli i ja to postujem! I nije daleko od istina, u pravu je vala to sto je rekao!!! Ti kao da si se peonasla u tom njegovom komentari la si se osetila prozvanom i za to si prokomentarisala! 😂😂😂😂😂👏👏👏👏👏

Gile

Sram vas bilo,em nas na finjaka zezate i ponizavate narod,em cete prodavati to vase zapadnjacko djubre.Sve sto ne bi smeli da prodajete u EU vi cete prodavati u Srbiji.

special image