Da su ljudi vrlo prilagodljiva bića pokazuje i sadašnja ekonomska kriza, koju neki vide kao novi izazov i poziv na novi način života, piše londonski "Sandej Telegraf".

Da zaista dolazi do zaokreta u potrošačkom mentalitetu Britanaca pokazuje podatak jedne od najvećih robnih kuća da je, u vreme kad se prodaja generalno bitno smanjila, dramatično porasla prodaja mašina za šivenje, termalnog donjeg veša i termofora.

Ovo ukazuje na trend manje potrošnje energenata i želju ljudi da manje kupuju, a što bolje koriste ono što već imaju, piše list.

To nije posledica nestašice novca, jer mnogi još uvek nisu direktno pogođeni finansijskom krizom, već određenog kulturološkog i psihološkog zaokreta usmerenog protiv preteranog i nepotrebnog rasipanja novca, prenosi Bi-Bi-Si.

"Telegraf" tako iznosi primere onih kojima je finansijska kriza poslužila kao inspiracija za promenu stila življenja, poput žene koja je svoju cvetnu baštu pretvorila u povrtnjak i namerava da gaji kokoške i kozu i uživa u garantovano kvalitetnoj, svežoj i jevtinoj hrani.

Neki su ovu ideju proširili na spremanje zdravih obroka za prodaju ili nude kreativno prepravljanje stare odeće.

Svi izjavljuju da se srećni promenom života, prenosi Telegraf.

(Tanjug)