
U Lonodnu je otvoren najveći svetski tržni centar smešten u gradu, ali su hiljade ljudi koje su došle na otvaranje više razgledale, nego kupovale, plašeći se da troše novac u vreme svetske ekonomske krize.
U ogromnom centru "Vestfild", čija je izgradnja koštala 1,7 milijardu funti (2,73 milijarde dolara), smešteno je 265 radnji, a čitav jedan sektor namenjen je samo luksuznim brendovima, poput "Prade", "Gučija", "Tifanija" i "Luja Vitona", izvestio je Rojters.
Vreme za otvaranje ovako velikog centra nije baš najpovoljnije, budući da je britanska ekonomija u trećem kvartalu ove godine imala negativan rast od 0,5 procenata, a da je maloprodaja u septembru pala sedmi mesec zaredom.
Vlasnici "Vestfilda" se, međutim, nadaju da će brojni objekti za zabavu, koji se nalaze u centru - uključujući 50 restorana i kafića i kompleks bioskopskih sala - privući čak 20 miliona posetilaca u porvoj godini poslovanja i pomoći centru da preživi, uprkos negativnim ekonomskim uslovima.
"Otvarali smo centre i u vreme recesija, i u vreme privrednih 'bumova'. Nismo planirali ovo zdanje za određeni ciklus, planirali smo ga dugoročno, na solidnim osnovama", izjavio je Rojtersu izvršni direktor kompanije "Vestfild" za Britaniju i Evropu Majkl Gatmen.
Neće biti lako dovesti britanske potrošace, uplašene recesijom, pred registarske kase novog tržnog centra. Međuim, u "Vestfildu" se nadaju da će ih privući činjenica da će se neki od velikih svetskih brendova tu prvi put naći pod istim krovom, zajedno sa jeftinijim markama, koje će poslužiti kao "mamac" za mušterije.
(Tanjug)
U ogromnom centru "Vestfild", čija je izgradnja koštala 1,7 milijardu funti (2,73 milijarde dolara), smešteno je 265 radnji, a čitav jedan sektor namenjen je samo luksuznim brendovima, poput "Prade", "Gučija", "Tifanija" i "Luja Vitona", izvestio je Rojters.
Vreme za otvaranje ovako velikog centra nije baš najpovoljnije, budući da je britanska ekonomija u trećem kvartalu ove godine imala negativan rast od 0,5 procenata, a da je maloprodaja u septembru pala sedmi mesec zaredom.
Vlasnici "Vestfilda" se, međutim, nadaju da će brojni objekti za zabavu, koji se nalaze u centru - uključujući 50 restorana i kafića i kompleks bioskopskih sala - privući čak 20 miliona posetilaca u porvoj godini poslovanja i pomoći centru da preživi, uprkos negativnim ekonomskim uslovima.
"Otvarali smo centre i u vreme recesija, i u vreme privrednih 'bumova'. Nismo planirali ovo zdanje za određeni ciklus, planirali smo ga dugoročno, na solidnim osnovama", izjavio je Rojtersu izvršni direktor kompanije "Vestfild" za Britaniju i Evropu Majkl Gatmen.
Neće biti lako dovesti britanske potrošace, uplašene recesijom, pred registarske kase novog tržnog centra. Međuim, u "Vestfildu" se nadaju da će ih privući činjenica da će se neki od velikih svetskih brendova tu prvi put naći pod istim krovom, zajedno sa jeftinijim markama, koje će poslužiti kao "mamac" za mušterije.
(Tanjug)
Pridruži se MONDO zajednici.