Vučić se juče u Hanoveru sastao sa Štefanom Vajlom, predsednikom vlade Donje Saske, savezne države koja sa 21 odsto učestvuje u vlasništvu najvećeg proizvođača automobila na svetu.

"Večernje novosti" pišu da je Vučić juče imao sastanak i sa predstavnicima Folksvagena u njihovom sedištu u Volfsburgu, koje je, kako prenose, "molio da dođu u Srbiju, navodeći prednosti poslovanja i dobre osnove za plasman vozila na brojna tržišta sveta".

Vučić je, navodi beogradski dnevnik, predstavio investicione potencijale, uz naglasak da je Srbija poslednjih nekoliko godina uložila ozbiljan rad u poboljšanje investicione klime.

Da je delegacija Srbije, predvođena Vučićem započela pregovore sa Folksvagenom tvrdi i tabloid Srpski telegraf, koji piše da će se u Srbiji proizvoditi više automobila ove kompanije.

Vlasnik kompanije Auto Čačak, koja zastupa češku Škodu (Folksvagen grupa) na našem tržištu, Milenko Kostić izjavio je juče da postoji verovatnoća da se u Srbiju preseli Folksvagenova fabrika iz Ukrajine.

Kostić je istakao da su važni ljudi iz Folksvagenovog i Škodinog menadžmenta s njim ostvarili kontakt, kako bi im dao ocene poslovnog ambijenta u Srbiji.

Novosti: "Folksvagen" se seli iz Ukrajine u Srbiju?

Nemački medijski servis Dojče vele (DW) je početkom meseca pisao da bi Upravni odbor tog automobilskog giganta navodno uskoro trebalo da donese odluku o izgradnji nove fabrike u kojoj bi istovremeno trebalo da se proizvodi više različitih modela i da u auto-koncernu to zovu "Mehrmarkenfabrik".

DOLAZI FOLKSVAGEN: Ko daje više - Srbi ili Bugari?

Navodi se da su o svemu tome šturo pisali i nemački mediji, pominjući samo da je reč o "istočnoj Evropi".

Prema informacijama bugarskih medija, prvobitno su, navodno, u igri bile Bugarska, Rumunija, Srbija, Turska, a možda i Makedonija, ali tvrde da je u ovom trenutku favorit Bugarska.