• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Železnice Srbije dobile v.d. direktora, dug 763 miliona

Izvor Beta

Vlada Srbije imenovala je za vršioca dužnosti direktora Železnica Srbije Gorana Adžića, koji je do sada radio u Infrastrukturi železnice Srbije. Konkurs za "pravog" direktora i dalje otvoren, već dve godine.

Pre mesec i po dana ostavku je podneo generalni direktor Miroslav Stojčić, jedini od četiri direktora železničkih preduzeća koji je izabran na javnom konkursu, podsećaju "Večernje novosti".

"Konkurs" bez kraja

List podseća i da je konkurs za izbor direktora tri železnička preduzeća - Infrastruktura železnice Srbije, Srbijavoz, Srbijakargo, Vlada Srbije raspisala pre skoro dve godine, krajem maja 2017. Ti konkursi do danas nisu zaključeni, a kompanijama upravljaju vršioci dužnosti.

Stojičić je tada naveo da je podneo ostavku na tu funkciju jer je imao opstrukcije u radu i bio onemogućen da raspolaže imovinom tog preduzeća, ali i ukazao da je njegov mandat završen, zaključno sa 17. januarom ove godine.

Upravljanje kompanijom bilo mu je otežano, jer Vlada Srbije nije usvojila novi status preduzeća, a imovina i račun su blokirali izvršitelji zbog tužbi radnika.

Na istoj sednici, na kojoj je imenovan Adžić, Vlada Srbije razrešila je dužmosti Stojčića i još dva izvršna direktora iz Odbora direktora te kompanije, Nenada Kecmana i Rajka Kovića.

Adžić je za Večernje novosti povodom imenovanja kazao da se ne bi prihvatio te pozicije da ne veruje da će problemi preduzeća biti rešeni.

"U međuvremenu je usvojen novi satut preduzeća. Ima novina. Jedna od njih je da će skupština preduzeća brojati pet, umesto 15 članova", rekao je on i dodao da je Vlada Srbije ranije imenovala i izvršne direktore.

Direktor "Železnice Srbije" podneo ostavku!

Ranije jedinstvena srpska železnica je podeljena na četiri preduzeća - Infrastruktura železnice Srbije, Srbijavoz, Srbijakargo i Železnice Srbije.

Večernje novosti podsećaju da su posle raspodele nadležnosti među železničkim preduzećima, Železnicama Srbije pripali dugovi i imovina. Račun im je trenutno blokiran od oko 762,7 miliona dinara i to zbog 8.000 sudskih sporova povodom smenskog rada, toplog obroka i regresa.

Šarančić oslobođen optužbi!

Rešenje je trebalo da bude prodaja imovine, a potom bi se sklopili sporazumi o reprogramu duga, ali su preduzeće preduhitrili izvršitelji, koji su stavili zabranu raspolaganja i oni prodaju imovinu, navode "Novosti".

Komentari 1

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Zeleznicar

Politika drzava nasi pametni politicari teleceg osmeha su upropastili zeleznicu. Nivo bezbednosti na zeleznici je katastofalan smanjili su izvrsno osoblje a naprimali u nemanjinoj rukovodioce posto je firma podeljena pa treba sve puta cetri u foteljama. To sto radnici tuze za menski rad regres i topli obrok i sto dobijaju tuzbe to je njihovo zakonsko pravo jer su ih krali puno godina unazad a sto ce gospodin av da ih oladi za te pare to je realno stanje u drzavi u kojoj zivimo. Ovaj clanak sto je napisan u vezi zeleznice pisao je neko ko je samo povrsno usao u problem zeleznice. Ovim pitanjem treba malo dublje da se pozabavite

special image