• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Prugom Beograd - Budimpešta "dvesta na sat"

Kompanija "RŽD Internešnl" završila je izgradnju železničke denivelisane galerije na 41. km pruge Beograd - Budimpešta.

To će omogućiti optimizaciju dinamike voznog saobraćaja, povećaće propusnu moć deonice od stanice Inđija do Beograda, kao i protok tereta i putnika na međunarodnom saobraćajnom Koridoru H, navode iz ove ruske kompanije.

Galerija je ugrađena na mestu presecanja osnovnog pravca pruge Beograd - Budimpešta i železničkog koloseka u pravcu stanice Šid, u neposrednoj blizini stanice Inđija.

Stručnjaci "RŽD Internešnl" trenutno polažu gornji stroj koloseka od novog ukrštanja do veze sa postojećom železničkom prugom na stanici Šid.

Na deonici Stara Pazova - Novi Sad ova kompanija izvodi izgradnju železničke pruge za brzinu od 200 km na sat, kao i radove na izgradnji vijadukta u dužini od tri kilometra u kombinaciji sa galerijom u plavnom delu Dunava i dvokolosečnom tunelu u delu Čortanovci.

RŽD Internešnel gradi najtežu deonicu dužine 40,4 kilometra od Stare Pazove do Novog Sada.

Osim toga, planirana je izgradnja još dva vijadukta, 21 mosta i podvožnjaka, kao i 29 propusta. Biće izgrađena i nova stanica Beška sa pothodnicima, putnički peroni, a biće i rekonstruisane stanice Inđija, Sremski Karlovci i Petrovaradin sa pothodnicima, kao i stajalište Karlovački Vinogradi.

Planirano je da radovi na deonici budu završeni do 2021. godine.

Komentari 4

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Serbia forever

al' za malo....

Garrosh

200 na sat...u kojoj to državi će biti relacija bug-srb :)

Djomla

Na divljem zapadu, krajem 19 veka se gradio kilometar pruge dnevno u proseku, rukama. Ovim nasim strucnjacima treba tri godine za 40 km pruge kroz ravnicu, svaka cast na naprednim resenjima i sto ne postoji zeleznicki saobracaj izmedju dva najveca grada i to tri godine.

special image