
Prvorangirani ponuđač za kupovinu "Prve petoletke" u Trsteniku je konzorcijum ruskih firmi "Bumaš" i "TG Rosmaštorg" sa ponuđenom cenom od pet miliona evra za kapital tog preduzeća, saopštila je danas Agencija za privatizaciju.
Taj konzorcijum je ponudio i investicioni program od 30 miliona evra i bezuslovno prihvatio sve minimalne obaveze iz socijalnog programa i ponudio određene dodatne obaveze socijalnog programa.
Drugorangirani ponuđač je konzorcijum "Lvivski Avtobusni Zavod" iz Ukrajine i "Siti transport konstrakšn", sa cenom od 2,5 miliona evra za kapital preduzeća, ponuđenim investicionim programom od 60 miliona evra i bezuslovnim prihvatanjem socijalnog programa.
Agencija je u julu ove godine po treći put objavila javni poziv za učesće na tenderu za "Prvu Petoletku".
Pravo učesća na tenderu imale su kompanije koje se bave proizvodnjom ili prometom kamiona, autobusa ili trolejbusa), i/ili proizvodnjom delova i pribora ili karoserija za motorna vozila i/ili proizvodnjom metalnih proizvoda.
Uslov je bio i da se ponuđači bave proizvodnjom mašina i uređaja, trgovinom mašinama, uređajima i priborom najmanje tri poslednje poslovne godine uz uslov da su ostvarile najmanje 40 miliona evra prihoda u poslednjoj poslovnoj godini.
Ukupno registrovani kapital Industrije hidraulike i pneumatike "Prva petoletka" sastoji se od 97,92 odsto društvenog kapitala, 1,94 odsto akcijskog kapitala kao učesća Fonda za razvoj Srbije i 0,14 odsto akcijskog kapitala kao učesća fizičkih lica.
Agencija nudi na prodaju 70 odsto društvenog kapitala tog holdinga i 100 odsto kapitala Fonda za razvoj, što predstavlja 70,55 odsto ukupnog kapitala preduzeća.
Tender za "Prvu petoletku" raspisivan je u dva navrata u prethodne tri godine, ali bezuspešno jer nije bilo zainteresovnih kupaca, kako je isticano, pre svega zbog preglomaznosti celog sistema.
Prva petoletka" je nekada zapošljavala oko 17.000 ljudi, bila jedan od najznačajnijih proizvođača hidraulike i pneumatike, sa izvozom većim od 100 miliona dolara. Najviše je izvozila na tržište Rusije i drugih država članica nekadašnjeg ŠSR-a.
(Tanjug)
Taj konzorcijum je ponudio i investicioni program od 30 miliona evra i bezuslovno prihvatio sve minimalne obaveze iz socijalnog programa i ponudio određene dodatne obaveze socijalnog programa.
Drugorangirani ponuđač je konzorcijum "Lvivski Avtobusni Zavod" iz Ukrajine i "Siti transport konstrakšn", sa cenom od 2,5 miliona evra za kapital preduzeća, ponuđenim investicionim programom od 60 miliona evra i bezuslovnim prihvatanjem socijalnog programa.
Agencija je u julu ove godine po treći put objavila javni poziv za učesće na tenderu za "Prvu Petoletku".
Pravo učesća na tenderu imale su kompanije koje se bave proizvodnjom ili prometom kamiona, autobusa ili trolejbusa), i/ili proizvodnjom delova i pribora ili karoserija za motorna vozila i/ili proizvodnjom metalnih proizvoda.
Uslov je bio i da se ponuđači bave proizvodnjom mašina i uređaja, trgovinom mašinama, uređajima i priborom najmanje tri poslednje poslovne godine uz uslov da su ostvarile najmanje 40 miliona evra prihoda u poslednjoj poslovnoj godini.
Ukupno registrovani kapital Industrije hidraulike i pneumatike "Prva petoletka" sastoji se od 97,92 odsto društvenog kapitala, 1,94 odsto akcijskog kapitala kao učesća Fonda za razvoj Srbije i 0,14 odsto akcijskog kapitala kao učesća fizičkih lica.
Agencija nudi na prodaju 70 odsto društvenog kapitala tog holdinga i 100 odsto kapitala Fonda za razvoj, što predstavlja 70,55 odsto ukupnog kapitala preduzeća.
Tender za "Prvu petoletku" raspisivan je u dva navrata u prethodne tri godine, ali bezuspešno jer nije bilo zainteresovnih kupaca, kako je isticano, pre svega zbog preglomaznosti celog sistema.
Prva petoletka" je nekada zapošljavala oko 17.000 ljudi, bila jedan od najznačajnijih proizvođača hidraulike i pneumatike, sa izvozom većim od 100 miliona dolara. Najviše je izvozila na tržište Rusije i drugih država članica nekadašnjeg ŠSR-a.
(Tanjug)
Pridruži se MONDO zajednici.