Cilj akcije je, kako navode iz kompanije, očuvanje životne sredine u zajednici u kojoj posluju ali i motivisanje kupaca da pri kupovini upotrebljavaju sopstvene torbe za višekratnu upotrebu u cilju promocije održivog načina života.

Kompanija podseća da je još u junu 2012. godine kupcima ponudila ekološki prihvatljivo rešenje kao što je dm pamučna trajna torba sa doživotnom garancijom koja podrazumeva da, ukoliko se postojeća torba ošteti ili pocepa, kušci mogu besplatno da je zamene novom u svakoj dm drogeriji.

Od novembra 2018, kompanija je uvela i naplatu malih recikliranih kesa, a novac od njihove prodaje usmerava se na veliki ekološki projekat.

"Odlukom da u potpunosti povuče plastične kese iz prodaje, kompanija dm nastoji da pozitivno utiče na ekološki odgovorno ponašanje kupaca, ali i da deluje kao primer u svojoj zajednici, sa ciljem da je očuva za buduće generacije", navode iz kompanije i dodaju da se u Srbiji tokom jedne godine upotrebi i odbaci oko dve milijarde plastičnih kesa kojima treba više vekova da bi se prirodno razgradile.

Inače, na nivou grada Beograda od 1. januara 2020. godine upotreba plastičnih kesa će biti ograničena u svim maloprodajnim objektima, dok je AP Vojvodina Deklaracijom o zaštiti životne sredine predvidela zabranu korišćenja plastičnih kesa i plastičnih proizvoda za jednokratnu upotrebu do kraja 2020. godine.