![](/img/placeholders/placeholder-mondo.png)
Nakon što je u sredu objavljeno da je prodaja LVMH porasla za 17 odsto, cena deonica kompanije je skočila za 5,6 odsto i Arnoovo bogatstvo lansirale na 99 milijardi dolara.
Prema pisanju Forbsa, pariski konglomerat je najveći rast prodaje zabeležio u Hongkongu, uprkos protestima koji se održavaju u tom autonomnom kineskom gradu.
U poslednjem kvartalu prodaja je porasla za 12 odsto, i to većinom kozmetike. Iz kompanije napominju da se to može pripisati nedavno otvorenoj prodavnici Sefora u Hongkongu.
Arno je u aprilu postao treći najbogatiji čovek na svetu. Ispred njega su najbogatiji čovek na svetu Džef Bezos iz Amazona, čije se bogatstvo procenjuje na 107 milijardi dolara, i Bil Gejts iz Majkrosofta sa 105 milijardi dolara.
"Lansiranje proizvoda sada mora biti globalno da bismo bili uspešni. To zahteva i veća ulaganja. Ono što LVMH najbolje radi jest stvaranje poželjnih novih proizvoda i njihova prodaja širom sveta", rekao je Arno za Forbs 2017. godine.
Neke od uključujući brendova u vlansištvu LVMH grupe su Dior, Luj Viton i Henesi.
Zvezda u drami pobedila Partizan i odbranila Kup: Mekintajer doneo petu "Žućkovu levicu" u nizu
"Nisu igrači odlučili finale, znamo svi o čemu pričamo": Obradović siguran da je i navijačima Partizana jasno
Da li je ovo ključni detalj finala Kupa Radivoja Koraća? Snimak otkriva zašto je Obradović pobesneo
"Ako se bilo šta loše desi, odgovorni su Partizanov predsednik i trener": Čović se još jednom oglasio pred meč
"Tebe i takvih kao ti se niko ne plaši, Partizan ima preča posla od Kupa": Mijailović oštro odgovorio Čoviću