Nakon što je u sredu objavljeno da je prodaja LVMH porasla za 17 odsto, cena deonica kompanije je skočila za 5,6 odsto i Arnoovo bogatstvo lansirale na 99 milijardi dolara.

Prema pisanju Forbsa, pariski konglomerat je najveći rast prodaje zabeležio u Hongkongu, uprkos protestima koji se održavaju u tom autonomnom kineskom gradu.

U poslednjem kvartalu prodaja je porasla za 12 odsto, i to većinom kozmetike. Iz kompanije napominju da se to može pripisati nedavno otvorenoj prodavnici Sefora u Hongkongu.

Arno je u aprilu postao treći najbogatiji čovek na svetu. Ispred njega su najbogatiji čovek na svetu Džef Bezos iz Amazona, čije se bogatstvo procenjuje na 107 milijardi dolara, i Bil Gejts iz Majkrosofta sa 105 milijardi dolara.

"Lansiranje proizvoda sada mora biti globalno da bismo bili uspešni. To zahteva i veća ulaganja. Ono što LVMH najbolje radi jest stvaranje poželjnih novih proizvoda i njihova prodaja širom sveta", rekao je Arno za Forbs 2017. godine.

Neke od uključujući brendova u vlansištvu LVMH grupe su Dior, Luj Viton i Henesi.