Na svečanosti Effie Awards Europe održanoj u Briselu, beogradska agencija Leo Burnett osvojila je EURO EFFIE za kampanju BUDI NEO klijenta Vip mobile, u kategoriji Best of the Best Europe. Ovo je prva nagrada ove vrste koja je dodeljena marketinškoj kampanji kreiranoj u Srbiji.
"Mi smo druga priča u svakoj oblasti našeg poslovanja i to se ogleda u našim proizvodima, uslugama, u odnosu prema korisnicima i u načinu na koji komuniciramo sa javnošću. U oblasti komunikacija smo u proteklim godinama osvajali mnogobrojne lokalne i regionalne nagrade na šta smo izuzetno ponosni. Ipak, posebna je čast kada se naš rad prepozna i nagradi veoma prestižnim evropskim priznanjem kakvo je Euro Effie, jer potvrđuje da je način na koji komuniciramo jednako efikasan koliko i kreativan i prema evropskim, a ne samo lokalnim kriterijumima", izjavio je Dejan Turk, CEO Vip Mobile i A1 Slovenija.
Effie nije samo jedan u nizu marketinških trofeja. To je globalna inicijativa koja podržava tržišne komunikacije kao delotvorno marketinško sredstvo. Effie Awards donosi precizna i jasna merila pokazujući da se ulaganje u marketing isplati, i tako predstavlja najbolji vid promocije marketinške industrije, kao dokaz saradnje oglašivača i agencija u stvaranju i razvijanju uspešnih brendova.
Već tri godine ova nagrada se dodeljuje u Srbiji u organizaciji IAA Serbia (International Advertising Association). Do sada je dodeljeno samo jedno zlatno priznanje i to za kampanju BUDI NEO agencije Leo Burnett, oglašivača Vip mobile.
Upravo je zlato na domaćem takmičenju pružilo mogućnost agenciji Leo Burnett da konkuriše na Euro Effie Europe festivalu. Priznanje u kategoriji Best of the Best Europe nosi posebnu vrednost jer se u toj kategoriji takmiče kampanje koje su osvojile zlato ili Grand Prix u zemljama Evrope tokom prethodne godine.
"Uvek je dobro kada potvrdu o kvalitetu svog rada dobijete na internacionalnoj sceni, Leo Burnett Beograd je u svojoj dvadesetogodišnjoj istoriji osvojio mnoge značajne domaće i internacionalne nagrade, ali prvi Euro Effie koji donosimo u Srbiju predstavlja jedan od naših najvećih uspeha. Specifičnost ovog priznanja je što se kroz pažljivo određeni sistem žiriranja nagrađuje kreativnost koja stvara poslovne rezultate. Ova nagrada je ujedno i prizanje za dosegnuti nivo profesionalne saradnje i međusobnog poverenja kompanije Vip Mobile i naše agencije. Čestitam timovima na ovom velikom uspehu", istakao je Anđelko Trpković, CEO Publicis Groupe Adriatic.
Zvezdina proslava jesenje titule sa stilom: Nova goleada na Marakani!
Ameri hoće Stojakovića da bi nas pobedili: Srbija i Grčka u strahu, SAD hoće da otme Andreja!
Određene sudije za večiti derbi: Srbin i Hrvati sude Crvena zvezda - Partizan!
Završen protest studenata u Beogradu: Saobraćaj bio blokiran u centralnim gradskim ulicama
Tri noćenja na Zlatiboru 460.000 dinara! Turisti šokirani cenama za Novu godinu, od cifre će vam se zavrteti