Prihodi kompanije porasli su na 119,02 milijarde juana (16,91 milijardi dolara) u drugom kvartalu završenom 30. septembra, u odnosu na 85,15 milijardi juana iz istog perioda prošle godine, prenosi agencija Rojters.

Analitičari su očekivali prihode od 116,8 milijardi juana, prema podacima IBES-a koje je objavio Refinitiv.

Neto dobitak kompanije koji pripada običnim akcionarima porastao je na 72,54 milijarde juana sa prošlogodišnjih 20,03 milijarde juana, zahvaljujući jednokratnom dobitku vezanom za udelo Alibabe u kompaniji Ant fajnenšel.

Akcije Alibabe, listirane na Njujorškoj berzi, porasle su za više od dva odsto na 180,25 dolara uoči početka zvaničnog trgovanja.

Kineska kompanija prvenstveno zarađuje od prodaje usluga reklamiranja i promocije trećim trgovcima koji svoje proizvode nude na Alibabinim sajtovima za e-trgovinu, kao što su Taobao i Tmall.

Prodaja u Alibabinom sektoru e-trgovine porasla je za oko 40 odsto na 101,22 milijarde juana, dok je poslovanje računarstva u oblaku ostvarilo skok prihoda od 64 odsto na 9,29 milijardi juana.