
Brand Fair 5 biće održan od 12. do 14. februara na Beogradskom sajmu pod sloganom "Izuzetnost počinje ovde“. Reč je o jedinstvenoj manifestaciji u oblasti brendinga u jugoistočnoj Evropi, čija se tradicija ustalila u Beogradu.
Posetioci će imati priliku da vide šta ima novo u kompanijama kao što su Mc Donalds, Microsoft, Asus, Coca-Cola, Lexus Toyota, Jaffa... ali i Telekom Srbija koji je proglašen "Kompanijom broj jedan u Srbiji 2008".
Samo za ovu priliku biće izgrađen "grad brendova" sa ulicama i trgovima, galerijama, VIP salonom, salom za sastanke...
Tradicionalno, i ove godine, Tanja Peternek Aleksić, autorka TV emisije "TV lica kao sav normalan svet", svakoga dana biće domaćin mnogim poznatim licima sa kojima će razgovarati na temu "Ličnost je brend".
Trodnevna konferencija ovoga puta će se održavati pod sloganom "Sve(t) u vezi sa brendom". Iako su i prethodnih godina uvek bili prisutni eminentni stručnjaci i ugledni predavači iz sveta marketinga i razvoja brenda, ovogodišnji dolazak Skota Bedberija svakako je bitan za ceo region.
Reč je o Amerikancu koji je trenutno najtraženiji predavač na svetu, i mnogi ga smatraju pravim magom kada je brendiranje u pitanju. On je tvorac kampanje Just Do It, za kompaniju Nike, a u Starabaksu je sproveo reinvenciju kategorije kafe.
Brand Fair 5 će za posetioce biti otvoren od 10 do 20 časova, cena pojedinačnih ulaznica je 250 dinara, a celokupan program manifestacije pogledajte OVDE.
(MONDO)
Posetioci će imati priliku da vide šta ima novo u kompanijama kao što su Mc Donalds, Microsoft, Asus, Coca-Cola, Lexus Toyota, Jaffa... ali i Telekom Srbija koji je proglašen "Kompanijom broj jedan u Srbiji 2008".
Samo za ovu priliku biće izgrađen "grad brendova" sa ulicama i trgovima, galerijama, VIP salonom, salom za sastanke...
Tradicionalno, i ove godine, Tanja Peternek Aleksić, autorka TV emisije "TV lica kao sav normalan svet", svakoga dana biće domaćin mnogim poznatim licima sa kojima će razgovarati na temu "Ličnost je brend".
Trodnevna konferencija ovoga puta će se održavati pod sloganom "Sve(t) u vezi sa brendom". Iako su i prethodnih godina uvek bili prisutni eminentni stručnjaci i ugledni predavači iz sveta marketinga i razvoja brenda, ovogodišnji dolazak Skota Bedberija svakako je bitan za ceo region.
Reč je o Amerikancu koji je trenutno najtraženiji predavač na svetu, i mnogi ga smatraju pravim magom kada je brendiranje u pitanju. On je tvorac kampanje Just Do It, za kompaniju Nike, a u Starabaksu je sproveo reinvenciju kategorije kafe.
Brand Fair 5 će za posetioce biti otvoren od 10 do 20 časova, cena pojedinačnih ulaznica je 250 dinara, a celokupan program manifestacije pogledajte OVDE.
(MONDO)
Pridruži se MONDO zajednici.