• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

"TERAJ TO NA BALKAN": Nemci ne znaju šta će sa 350.000 dizelaša

Izvor mondo.rs Izvor DW

Nakon skandala sa Folksvagenom, sve više evropskih gradova uvodi ograničenja ili zabrane za dizel vozila.

 Dizel automobili zabrana - automobili iz Nemačke Izvor: MONDO/Stefan Stojanović

To u nepovoljan položaj stavlja preprodavce polovnih automobila, piše DW.

"Donedavno mi je prodaja dizelaša išla odlično, a sada ih se ne mogu osloboditi zbog tih zabrana. Evo, Pasat dizel, euro 6, skoro nov automobil, ne mogu da ga prodam ni za 7.000 evra nižu cenu, govori Akajgan Hasan, vlasnik prodavnice polovnih automobila u Nemačkoj.

Možda će vas zanimati

Prema podacima nemačkog udruženja trgovaca automobila, dizel vozilo staro tri godine, sa 45.000 pređenih kilometara, gubi polovinu svoje vrednosti.

U rukama nemačkih trgovaca trenutno se nalazi oko 350.000 novijih polovnjaka, ukupne vrednosti pet milijardi evra, koji ne mogu naći svojeg kupca.

"Svi mi govore teraj auto na Balkan, izvezi ga u Srbiju, Hrvatsku, prešao je 300.000 kilometara, a može još toliko", priča jedan trgovac.

To je, po prilici, ono što nemački autodileri i rade. Tokom 2018. godine na istočno i jugoistočno evropsko tržište iz Nemačke je izvezeno 226.000 polovnih vozila. To je dvostruko više u odnosu na 2013. godinu, pre Folksvagenovog skandala, kada ih je izvezeno 142.000.

Nemci sve manje kupuju dizelaše zbog zabrane, odnosno, ograničenja, tzv. ekoloških zona, koje su u poslednjih nekoliko godina uvedene u pedesetak nemačkih gradova.

Dizelašima je zabranjeno da ulaze u centar Štutgarta i Hamburgu, a prema najavama, zabrane će u budućnosti biti još i rigoroznije.

Istim stopama kreću i u Milanu i Londonu.

Pročitajte i ovo

Tagovi

Komentari 33

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Fizicar

Opet ispiranje mozga narodu. Vlada ce da zabrani uvoz euro 3 a mozda i euro 4 i odma krce prica kako ce nemci da daju bud zasto svoje bolje automobile zbog nekih propisa u Nemackoj, i onda ce srbin da tera euro 5 i euro 6 automobile. Pa dali oni misle da je Srbin ljubitelj oldtajmera i da ne voli da kupi nov auto. Moj drug kupio cerki punta iz 2001 za 1200 eura covek za bolje nema a ne da je zaljubljenik u taj model. Drzava prvo da poveca plate na neki nivo od koga moze da se zivi a ne prezivljava pa ce i Srbin poceti da vozi novija kola

Kakarot

Mislim ako zelimo zdraviju zivotnu sredinu i da nam bude bolje onda treba da razvijamo javne prevoze , polovni automobili su katastrofa za ekologiju to treba zakonom zabraniti . A ne da se vozi sve sto se kotrlja , realno ko nema da izdvoji 25 .000 evra pa naviše za nov automobil ne treba ni da vozi nista vec da ide javnim prevozom .

Programer Java Script

Ah teško je biti kmet u masi istih težak je to život , sto se tice automobila za sada sam zadovpljan mojim Pagani Huayra , i ne mislim da ga menjam u dogledno vreme , sada sam u Bergenu ovamo je zima - 14 C° , biću još 7 dana a onda nazad , ne izlazim napolje sedim u fotelji pored kamina u ruci držim čašu sa henesi konjakom a na krilu mi stoji moj Dell Precision 5530, odradjujem posao i uživam .

special image