
On-line marketing kompanija Etarget sačinila je sedam praktičnih koraka koji mogu da posluže kao pomoć u Internet oglašavanju.
Proleće je idealno doba za nove početke - izbacuju se nove modne kolekcije, stambeni objekti spremni su za krečenje...
U razdoblju šopinga raste potrošačka aktivnost i po nekoliko desetina procenata, a stručnjaci procenjuju da će se od proleća još više surfovati u potrazi za idealnim odnosom cene i proizvoda, više će se koristiti internet da se cene uporede pre kupovine, a finansijska kriza na poneke će uticati i tako što će hteti da uštede na vremenu i novcu koji odvajaju za gorivo tako što će kupovati preko interneta.
Etarget preporučuje internet oglašivačima povećanje broja oglasa. Kod kontekstualne reklame je uvek dobro imati više oglasa, ali kada očekujete povoljan period ili sezonu za kupovinu, imajte na umu da ih tada treba ih imati još više.
Povećanjem broja reklamnih oglasa postiže se veća prodornost reklame.
Potrošačke ključne reči su važne za pridobijanje pažnje kupaca i povećanje broja posetilaca na
sajtu neke firme. U godini finansijske krize kupci će se radije opredeljivati za proizvode koji su praktični, a manje za luksuzne.
Šta sve treba da bude navedeno u oglasu?
Etarget preporučuje da se u oglasu navede u čemu se sastoji vrednost za kupca.
- Za koju želju ili potrebu potrošača se nudi rešenje;
- Po čemu je prozivod drugačiji od drugih, zašto ste jedinstveni;
- Navedite u oglasu cenu, ako je privlačna, i popust ako ga nudite;
- Ukoliko postoji garancija povratka novca, navedite to u oglasu;
- Probajte da postavite oglas u formi pitanja obraćajući se direktno tamo gde vašeg kupca svrbi npr.
Dosta vam je bola u leđima? Imamo rešenje.
(MONDO)
Proleće je idealno doba za nove početke - izbacuju se nove modne kolekcije, stambeni objekti spremni su za krečenje...
U razdoblju šopinga raste potrošačka aktivnost i po nekoliko desetina procenata, a stručnjaci procenjuju da će se od proleća još više surfovati u potrazi za idealnim odnosom cene i proizvoda, više će se koristiti internet da se cene uporede pre kupovine, a finansijska kriza na poneke će uticati i tako što će hteti da uštede na vremenu i novcu koji odvajaju za gorivo tako što će kupovati preko interneta.
Etarget preporučuje internet oglašivačima povećanje broja oglasa. Kod kontekstualne reklame je uvek dobro imati više oglasa, ali kada očekujete povoljan period ili sezonu za kupovinu, imajte na umu da ih tada treba ih imati još više.
Povećanjem broja reklamnih oglasa postiže se veća prodornost reklame.
Potrošačke ključne reči su važne za pridobijanje pažnje kupaca i povećanje broja posetilaca na
sajtu neke firme. U godini finansijske krize kupci će se radije opredeljivati za proizvode koji su praktični, a manje za luksuzne.
Šta sve treba da bude navedeno u oglasu?
Etarget preporučuje da se u oglasu navede u čemu se sastoji vrednost za kupca.
- Za koju želju ili potrebu potrošača se nudi rešenje;
- Po čemu je prozivod drugačiji od drugih, zašto ste jedinstveni;
- Navedite u oglasu cenu, ako je privlačna, i popust ako ga nudite;
- Ukoliko postoji garancija povratka novca, navedite to u oglasu;
- Probajte da postavite oglas u formi pitanja obraćajući se direktno tamo gde vašeg kupca svrbi npr.
Dosta vam je bola u leđima? Imamo rešenje.
(MONDO)
Pridruži se MONDO zajednici.