• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

NE NASEDAJTE na internet prevare za LEK ZA KORONU

Izvor mondo.rs Izvor Tanjug

U EU upozoravaju da je izbijanjem pandemije korona virusa došlo i do porasta ponude lažnih proizvoda koji se prodaju putem interneta, a koji navodno služe za sprečavanje širenja ili lečenje korona virusa.

U Briselu upozoravaju potrošače da ne nasedaju na mnogobrojne prevare kojima se pojedini trgovci služe kako bi po znatno višim cenama prodali lažne proizvode, kao što su maske, kape i sredstva za pranje ruku.

"Takvi trgovci iskorištavaju trenutnu situaciju da prodaju svoje proizvode po veoma visokim cenama tvrdeći da zalihe imaju na primer malo i dovodeći tako u zabludu potrošače iz EU", navode u Evropskoj komisiji.

Možda će vas zanimati

U cilju rešavanja ovog pitanja, Evropska komisija i mreža nacionalnih organa za zaštitu potrošača na nivou EU pokrenule su zajedničke akcije zaštite kupaca od prevara uklljučujući i podizanje svesti građana o tim praksama.

"Nećemo prihvatiti da se trgovci koriste strahove potrošača izazvane izbijanjem COVID-19 u EU. Neke platforme, poput Amazona i Facebooka, dobrovoljno su preduzele akcije protiv takvog oglašavanja. Potrošačka organizacija je pojačala svoj rad, a Komisija i nadležne vlasti država članica upotrebiće sva svoja ovlašćenja za suzbijanje zloupotreba od strane trgovaca”, kaže komesar za pravdu Didije Rejnders.

U Evropskoj komisiji kažu da će će za par dana izaći sa uputstvima, a obzirom na hitnost situacije, vlasti država članica se ohrabruju da što brže preduzmu potrebne posebne mere izvršenja na nacionalnom nivou.

PROČITAJTE I OVO

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image