Nakon što je u Srbiji proglašeno vanredno stanje zbog korona virusa, Er Srbiju je bilo nemoguće dobiti na brojeve telefona koje imaju na sajtu, a na mejlove do danas niko nije odgovarao.
Zbog toga mnogi građani ostali su uskraćeni za mogućnost promene lete, iako su imali povratne karte, pa su tako ostali zarobljeni u drugim državama i još uvek ne znaju kada će se vratiti u Srbiju.
Jedina nada ljudima zaglavljenim po "belom svetu" je da čekaju odgovor od konzulata i ambasada koji im možda nađu rešenje za povratak u Srbiju, ali ne zna se kada.
Takođe, informacije od ovog avioprevoznika gotovo da nije bilo moguće dobiti ni u poslovnicima, kao ni preko njihove pr službe.
Nakon više od sedam dana od obustave letova, ovim povodom danas se oglasila Er Srbija.
"U želji da pomogne svima čiji su letovi otkazani zbog promena u saobraćaju usled pandemije korona virusa, a koji nisu sigurni za termin sledećeg putovanja, Er Srbija je kreirala specijalni vaučer pomoću kojeg će putnici moći da kupe karte za putovanje u drugom terminu. Srpska nacionalna avio-kompanija poziva sve koji u ovom trenutku ne znaju novi datum svog putovanja da posete www.airserbia.com i u nekoliko jednostavnih koraka preuzmu vaučer, bez pozivanjem Kontakt-centra", objavili su.
"Vaučer je u vrednosti cene karte koju putnici već poseduju, uvećan je za 10% vrednosti neto tarife i takse za gorivo (YQ) i važi jednu godinu od datuma izdavanja", navodi se u saopštenju.
Takođe, MONDO ima uvid u odgovor te kompanije jednom korisniku koji im je poslao više od 50 zahteva za promenu leta čim je proglašeno vanredno stanje u Srbiji, i pokušao da ih dobije telefonskim putem, ali zbog toga nije uspeo i ostao je "zarobljen" u Nemačkoj.
Ta osoba je imala povratnu kartu, a sada ne zna kada će se vratiti u Beograd gde radi i živi, gde joj je porodica kojoj ne može da pomogne zato što nije uspela da promeni let.
I sada, ukoliko Vlada Srbije bude organizovala specijalan let po svoje ljude zarobljene u Nemačkoj, ta osoba će morati da ide u KARANTIN (šatore u Moroviću i slično) iako ima prebivalište u Beogradu, a sve je to možda moglo da se izbegne da je kompanija odgovorila na vreme na traženi zahtev za promenu leta, koji je dostavljen odmah čim je u Srbiji uvedeno vanredno stanje i kada su granice još bile otvorene i aviosaobraćaj funkcionisao normalno.
Evo šta joj je kompanija odgovorila posle više od sedam dana čekanja:
"Zahvaljujemo se na dostavljenim podacima. Usled trenutnih okolnosti, došlo je do neproporcionalnog rasta broja zahteva putnika email-om i telefonskim putem. Stoga se nadamo da možemo računati na Vaše razumevanje trenutne globalne situacije.
Vaš odabrani let bio je otkazan. Izvinjavamo se zbog nastalih neprijatnosti prouzrokovanih promenama u redu letenja zbog širenja virusa COVID-19. U mogućnosti smo da ponudimo sledeće opcije:
1) Usled otkazanog leta, moguća je promena karata na druge datume i za drugu destinaciju* (precizne informacije dostupne telefonskim putem), bez dodatnih naplata. Ljubazno molimo da pripremite brojeve Vaših elektronskih karata i pozovete kontakt centar, kako bi operater mogao da asistira.
S obzirom na trenutni razvoj situacije, povećan je broj poziva na čekanju, pa kontakt centar možete pozvati i narednih dana ili nedelja.
2) Ukoliko nijedna dostupna alternativa nije odgovarajuća i odlučite da otkažete karte, kompanija je u mogućnosti da ponudi izdavanje elektronskog vaučera za svaku otkazanu kartu, u vrednosti neiskorišćenog dela Vaših karata uvećanog za 10% plaćene tarife i takse za gorivo - ukupan iznos 14.061,00 RSD po karti. Vaučer je validan godinu dana od datuma izdavanja, nerefundabilan je i neprenosiv na druga lica. Kupovinu karte vaučerom možete obaviti u kontakt centru (telefonskim pozivom) ili u našim poslovnicama.
Ukoliko odlučite da iskoristite ovu opciju, molimo Vas da odgovorom na ovu poruku potvrdite svoju odluku, kako bismo mogli da izdamo vaučere i dostavimo Vam brojeve vaučera.
3) Konačno, karte mogu biti i otkazane i refundirane. Neiskorišćeni iznos raspoloživ za refundaciju je 13.306,00 RSD po karti. Potrebno je da se za refundaciju obratite poslovnici u kojoj su karte kupljene."
Crvena zvezda oštećena? Isplivao snimak sporne situacije: Ovako je PAO poveo, a sudije previdele jedan detalj!
"Da se rekonstruisala nadstrešnica, ovo se ne bi desilo": Vesić najavio da će utvrditi ko je stavljao pečate i potpise
Panter se raduje porazu Crvene zvezde: Javio se na društvenim mrežama zbog Lesora, reagovao i Anđušić
"Nadstrešnica nije bila rekonstruisana": Gradonačelnik Novog Sada otkrio tok istrage nesreće na Železničkoj stanici
"Dovešću igrače Zvezde i pokloniću ih Partizanu, neka se ne za*ebavaju sa mnom": Vlasnik Hapoela zapretio!