Evo šta je Er Srbija ponudila putnicima kojima su otkazani letovi | Mondo Portal

  • Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ekonomija

Evo šta je Er Srbija ponudila putnicima kojima su otkazani letovi

Autor Lana Stošić Izvor mondo.rs
Autor Lana Stošić Izvor mondo.rs

Srpska aviokompanija Er Srbija objavila je danas "rešenje" za putnike kojima su otkazani letovi tog prevoznika.

Izvor: MONDO/P. V.

Nakon što je u Srbiji proglašeno vanredno stanje zbog korona virusa, Er Srbiju je bilo nemoguće dobiti na brojeve telefona koje imaju na sajtu, a na mejlove do danas niko nije odgovarao.

Zbog toga mnogi građani ostali su uskraćeni za mogućnost promene lete, iako su imali povratne karte, pa su tako ostali zarobljeni u drugim državama i još uvek ne znaju kada će se vratiti u Srbiju.

Jedina nada ljudima zaglavljenim po "belom svetu" je da čekaju odgovor od konzulata i ambasada koji im možda nađu rešenje za povratak u Srbiju, ali ne zna se kada.

Možda će vas zanimati

Takođe, informacije od ovog avioprevoznika gotovo da nije bilo moguće dobiti ni u poslovnicima, kao ni preko njihove pr službe.

Nakon više od sedam dana od obustave letova, ovim povodom danas se oglasila Er Srbija.

"U želji da pomogne svima čiji su letovi otkazani zbog promena u saobraćaju usled pandemije korona virusa, a koji nisu sigurni za termin sledećeg putovanja, Er Srbija je kreirala specijalni vaučer pomoću kojeg će putnici moći da kupe karte za putovanje u drugom terminu. Srpska nacionalna avio-kompanija poziva sve koji u ovom trenutku ne znaju novi datum svog putovanja da posete www.airserbia.com i u nekoliko jednostavnih koraka preuzmu vaučer, bez pozivanjem Kontakt-centra", objavili su.

"Vaučer je u vrednosti cene karte koju putnici već poseduju, uvećan je za 10% vrednosti neto tarife i takse za gorivo (YQ) i važi jednu godinu od datuma izdavanja", navodi se u saopštenju.

Takođe, MONDO ima uvid u odgovor te kompanije jednom korisniku koji im je poslao više od 50 zahteva za promenu leta čim je proglašeno vanredno stanje u Srbiji, i pokušao da ih dobije telefonskim putem, ali zbog toga nije uspeo i ostao je "zarobljen" u Nemačkoj.

Ta osoba je imala povratnu kartu, a sada ne zna kada će se vratiti u Beograd gde radi i živi, gde joj je porodica kojoj ne može da pomogne zato što nije uspela da promeni let.

I sada, ukoliko Vlada Srbije bude organizovala specijalan let po svoje ljude zarobljene u Nemačkoj, ta osoba će morati da ide u KARANTIN (šatore u Moroviću i slično) iako ima prebivalište u Beogradu, a sve je to možda moglo da se izbegne da je kompanija odgovorila na vreme na traženi zahtev za promenu leta, koji je dostavljen odmah čim je u Srbiji uvedeno vanredno stanje i kada su granice još bile otvorene i aviosaobraćaj funkcionisao normalno.

Evo šta joj je kompanija odgovorila posle više od sedam dana čekanja:

"Zahvaljujemo se na dostavljenim podacima. Usled trenutnih okolnosti, došlo je do neproporcionalnog rasta broja zahteva putnika email-om i telefonskim putem. Stoga se nadamo da možemo računati na Vaše razumevanje trenutne globalne situacije.

Vaš odabrani let bio je otkazan. Izvinjavamo se zbog nastalih neprijatnosti prouzrokovanih promenama u redu letenja zbog širenja virusa COVID-19. U mogućnosti smo da ponudimo sledeće opcije:

1) Usled otkazanog leta, moguća je promena karata na druge datume i za drugu destinaciju* (precizne informacije dostupne telefonskim putem), bez dodatnih naplata. Ljubazno molimo da pripremite brojeve Vaših elektronskih karata i pozovete kontakt centar, kako bi operater mogao da asistira.
S obzirom na trenutni razvoj situacije, povećan je broj poziva na čekanju, pa kontakt centar možete pozvati i narednih dana ili nedelja.

2) Ukoliko nijedna dostupna alternativa nije odgovarajuća i odlučite da otkažete karte, kompanija je u mogućnosti da ponudi izdavanje elektronskog vaučera za svaku otkazanu kartu, u vrednosti neiskorišćenog dela Vaših karata uvećanog za 10% plaćene tarife i takse za gorivo - ukupan iznos 14.061,00 RSD po karti. Vaučer je validan godinu dana od datuma izdavanja, nerefundabilan je i neprenosiv na druga lica. Kupovinu karte vaučerom možete obaviti u kontakt centru (telefonskim pozivom) ili u našim poslovnicama.
Ukoliko odlučite da iskoristite ovu opciju, molimo Vas da odgovorom na ovu poruku potvrdite svoju odluku, kako bismo mogli da izdamo vaučere i dostavimo Vam brojeve vaučera.

3) Konačno, karte mogu biti i otkazane i refundirane. Neiskorišćeni iznos raspoloživ za refundaciju je 13.306,00 RSD po karti. Potrebno je da se za refundaciju obratite poslovnici u kojoj su karte kupljene."

Pročitajte i ovo




Inicijalizacija u toku...

Komentari 5

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Ddd

Ja sam uzeo vaucer...120%...po meni skroz ok opcija s obzirom da letim bar 10-ak puta godisnje. Za ljude kojima je otkazani jedno putovanje...treba biti uporan i vratiti novac

Typ

Najmanju Flasu vode I najmanje perece ...standardnu ponudu:)

Alfa

drugim recima, nista

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU