Maloprodajni lanci beleže rast prodaje nekih kategorija čak i više od 700 odsto, pokazalo je istraživanje agencije Nielsen danas objavljeno.
Rast prodaje dugotrajnih namirnica bio je 101%o u trećoj nedelji marta u odnosu na isti period 2019. godina, a prodaje proizvoda za zaštitu zdravlja 96,4%.
Kod proizvoda za domaćinstvo rast je 96%, robe za bebe 81%, smrznutih proizvoda 68%, a proizvoda za ličnu zaštitu 60%.
U kategoriji hrane najveći rast prodaje beleže brašno sa 482% i kvasac 224,4% tokom treće nedelje marta, dok je prodaja ulja uvećana 168,1%.
Prodaja sredstva za dezinfekciju povećana je 703%, a toalet papir 261%, saopštila je agencija Nielsen.
Zvezda nastavila sa porazima u Evroligi: Mirotić ponovo koban za crveno-bele
Crvena zvezda ispada iz Top 6 Evrolige: Partizan može da sustigne crveno-bele, pogledajte tabelu
Janis Sferopulos digao glas na konferenciji: Svi nas vide na F4, a mi u istoriji nemamo pobedu u plej-ofu
Mirotić otkrio zašto je tražio da igra protiv Zvezde: Zbog njega je Olimpija pobedila u Beogradu
Katastrofa za Crvenu zvezdu, Džoela Bolomboja izneli sa terena: Nije mogao da hoda, svi se uhvatili za glavu