• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

USLOVI STROGA TAJNA: Mađari i Kinezi ugovorili prugu Beograd - Budimpešta

Izvor mondo.rs Izvor Tanjug

Mađarska i Kina potpisale su sporazum o zajmu za finansiranje izgradnje brze pruge između Budimpešte i Beograda, saopštio je danas mađarski ministar finansija Mihalj Varga.

Varga je u video poruci, objavljenoj na njegovom postu na Facebooku, naveo da je kamata na kineski kredit fiksna i da postoji opcija prevremene otplate, ne ulazeći u detalje o drugim uslovima zajma, prenosi Rojters.

Početkom ovog meseca, Mađarska je pripremila nacrt zakona kojim se predviđa da svi podaci obuhvaćeni ugovorima za ovaj železnički projekat, vredan 2,1 milijardi dolara nose oznaku "strogo poverljivo".

Možda će vas zanimati

"Imamo ugovor o kreditu koji je povoljan i siguran za Mađarsku", rekao je Varga u video poruci, dodajući da su uslovi "povoljni u odnosu na aktuelne dostupne uslove finansiranja".

Oko 85 odsto sredstava za finansiranje projekta će stići od Kine u vidu zajma, dok će 15 procenata obezbediti Mađarska, naveo je.

Varga je dodao da će nova železnička veza između Budimpešte i Beograda, koja će biti završena do 2025. godine, omogućiti Mađarskoj da bude centar evropskih logističkih mreža, kojima će se kineska roba transportovati iz Grčke u zapadnu Evropu.

Mađarski deo pruge od 150 kilometara gradiće kinesko-mađarski konzorcijum CRE, u čijem je sastavu mađarski holding Opus Global.

Deo pruge u Srbiji dug je oko 200 kilometara. Dve deonice pruge - od Beograda do Stare Pazove i od Novog Sada do Subotice, odnosno do mađarske granice - grade kineska kompanija CRSC i srpski podizvođači, a Ruske železnice grade deonicu od Stare Pazove do Novog Sada.

PROČITAJTE I OVO

Komentari 4

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Dwtjag

Tajna je zato sto ne mora svi sve da.znaju. Lakse ce im biti kada ne znaju sve,a i sto bi morali da znaju.

Ivex

U Mađarskoj je nosilac posla kinesko-mađarski konzorcijum, a u Srbiji srpske firme su obični podizvođači.

Korto

Stroga tajna...zašto?

special image