• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

BRZA PRUGA: Probijena leva cev tunela "Čortanovci" (VIDEO)

Autor Ivan Pavlović Izvor Tanjug

Na železničkoj deonici Stara Pazova - Novi Sad danas je probijena leva cev tunela "Čortanovci", u okviru izgradnje pruge za velike brzine između Beograda i Budimpešte.

Na železničkoj deonici Stara Pazova - Novi Sad danas je probijena leva cev tunela "Čortanovci", u okviru izgradnje pruge za velike brzine između Beograda i Budimpešte.

Probijanju tunela su prisustvovali potpredsednica vlade i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović, predsednik Pokrajinske vlade Igor Mirović, direktor "RŽD Internešnl" u Srbiji Mansurbek Sultanov, kao i predstavnici ambasade Rusije u Beogradu.

Možda će vas zanimati

Mihajlović je novinarima u Čortanovcima kazala da će se to dogoditi krajem sledeće godine i najavila da će na jesen početi izgradnja pruge od Novog Sada do granice sa Mađarskom.

"Deonica na kojoj se nalazi tunel Čortanovci je najteža deonica na železničkim gradilištima u ovom delu Evrope, zato velika zahvalnost svim radnicima, inženjerima, geolozima, direktorima i svima onima koji su se trudili da i ova cev tunela bude probijena", rekla je Mihajlović.

Leva tunelska cev duga je 1.156 metara, a tunel "Čortanovci" obuhvata dve tunelske cevi, sa po jednim kolosekom, ukupne dužine 2.242 metra.

Desna tunelska cev, duga 1.086 metara, probijena je 3. aprila, tokom vanrednog stanja u Srbiji.

Tunel i vijadukt "Čortanovci", koji se grade u okviru izgradnje pruge za velike brzine između Beograda i Budimpešte, jedan su od najvećih investicionih i infrastrukturnih projekata u ovom delu Evrope.

Radove na izgradnji nove pruge za velike brzine Stara Pazova-Novi Sad, uključujući i izgradnju tunela i vijadukta „Čortanovci“, izvodi ruska kompanija „RŽD Internešnl“.

Izgradnja tunela i vijadukta „Čortanovci“ počela je 11. avgusta 2017. godine, vrednost projekta je 337,6 miliona dolara, a finansira se iz ruskog kredita za modernizaciju srpskih železnica.

Pročitajte i ovo

Komentari 1

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Toma

Kome priča Zorana Mihajlović o gradnji ? Pa ona je dovela Miroljuba Jevtića za V.D. generalnog direktora Infrastrukture železnice Srbije koga je policija uhapsila u kabinetu, na radnom mestu zbog primanja mita i drugih krivičnih dela... U zatvoru(istražnom) je proveo skoro pola godine da bi makon toga bio vraćen za savetnika generalnog direktora istog tog preduzeća u kom je nekada bio vd direktor... To je samo deo vrha ledenog brega u haosu koji je napravio za dve godine uhapšeni ... Doveo je masu ljudi sa VI stepenom stručne spreme da budu direktori, načelnici, šefovi, itd. Zloupotrebio je svoja ovlašćenja i Prekrajao Pravilnik o organizaciji i sistematizaciji poslova sa N. J. menadzerkom za kadrove, a sve suprotno zakonu o radu. Toliko nestručnih ljudi na "visokim" pozicijama, sa VI-1 i VI-2 sss da uopšte nije čudo što projekti idu traljavo kao i sve ostalo... Ako preračunate koliko novca ode za plate i doprinose za ljude koji nemaju kompetenciju i stručnu spremu za rukovodeca mesta, može se reći da bi napravili brzu prugu od Beograda do Subotice za 3 godine od tih plata, toliko se novca odliva u dzepove nekompetentnih ljudi koji su na nelegalan način postavljeni na radna mesta za koja trebate da imate VII-1 sss ili posle 2005. god. Master diplomu da se to meri milijardama dinara. Toliko o Zorani Mihajlović i njenom vođenju železnice.

special image