Sva zainteresovana preduzeća imaće pravo na praktične savete iz oblasti kao što su digitalni marketing, online oglašavanje, mapiranje ciljnih grupa i unapređenje korisničkog iskustva. Ovaj program pokrenule su kompanije Visa i ICT Hub, u cilju pružanja podrške MSP sektoru u prevazilaženju posledica pandemije koronavirusa.

Čak 100 malih lokalnih firmi imaće mogućnost da kroz edukativna predavanja i radionice nauče sve što je potrebno da bi uspešno vodile svoje internet prodavnice. #HowYouSellMatters program deo je globalne Visa inicijative Where You Shop Matters, a prijave su otvorene na veb stranici How You Sell Matters.

"Mala i srednja preduzeća predstavljaju temelj svake privrede, a upravo ona su u najvećoj meri osetila posledice pandemije. Postojanje internet prodavnice je za mnoge predstavnike MSP sektora značilo pre svega kontinuitet poslovanja, ostvarivanje prihoda u vremenu kada su fizičke prodavnice bile nedostupne i kada je sve više kupaca prešlo na online. #HowYouSellMatters program pomoći će onima koji još nisu prisutni na internetu da usvoje nova znanja, alate i čuju više o iskustvima uspešnih preduzetnika. Prioritet kompanije Visa je da pruži MSP adekvatnu edukaciju i podršku, kako bi se što pre prilagodili novoj stvarnosti", rekao je Vladimir Đorđević, generalni direktor kompanije Visa za Jugoistočnu Evropu.

#HowYouSellMatters edukativni program odvijaće se u dve etape. Prvi deo programa namenjen je za 100 firmi koje se prve prijave i podrazumeva online treninge i sastanke sa uspešnim preduzetnicima i stručnjacima iz oblasti online prodaje. Od izabranih 100, najmanje 10 preduzeća će u drugom ciklusu sa mentorima imati priliku da intenzivnije radi na razvoju sopstvenog biznisa.

"Rado smo se odazvali pozivu kompanije Visa kako bismo zajedno kreirali program koji u vremenu neizvesnosti uzrokovane pandemijom zaista može pomoći malim i srednjim preduzećima da razviju ili unaprede svoju online prodaju koja u mnogim situacijama trenutno predstavlja jedini bezbedni način za poslovanje. Internet prodaja predstavlja veliku priliku za domaću privredu baš zato što nije još uvek dovoljno razvijena i potencijal je nedovoljno iskorišćen. Infrastruktura, alati i najbolje prakse već postoje, a uz #HowYouSellMatters program preduzetnike i preduzeća ćemo uvesti u ovu oblast i pokazati im da prodaja preko interneta ne predstavlja nedostižan način prodaje ako se prate osnovni dokazani koraci i koriste oprobani alati", izjavio je Kosta Andrić, izvršni direktor kompanije ICT Hub.

Gotovo 57 odsto potrošača koji robu i usluge nabavljaju putem interneta prestali su da kupuju online upravo usled lošeg iskustva.1 Sa druge strane, istraživanja pokazuju da se skoro 90 odsto prodavaca takmiči na tržištu koristeći unapređeno korisničko iskustvo na svojim internet prodavnicama.