Prema tom izveštaju, prethodna godina za ovu kompaniju je bila godina sjajnih poslovnih odluka i odličnih rezultata u domenu ulaganja u zajednicu, angažovanja zaposlenih, zaštite životne sredine i dostignuća na tržištu. Jedan od rezultata na koje je kompanija najponosnija jeste i kontinuirano ulaganje u mlade i profesionalni razvoj zaposlenih.

Nije tajna da je zapošljavanje mladih jedan od velikih društvenih izazova u celom svetu. I baš zato je podrška mladima, koje kompanije pružaju kroz različite programe unapređenja njihovih veština i znanja, od velike važnosti.

Iz Coca-Cola HBC Srbija kažu da su posvećeni upravo sistemskom osnaživanju mladih koje vide kao glavne pokretače razvoja lokalne privrede, ali i zajednice uopšte. Ovo nije čudno, s obzirom da se Coca-Cola HBC Grupa obavezala da će do 2025. godine podržati milion mladih ljudi u zemljama u kojima posluje.

"Podatak da je u proseku potrebno dve godine nakon završene škole ili studija da se pronađe zaposlenje, povećavaju značaj neformalnog obrazovanja, kao preduslova za uključivanje na tržište rada. Iz tog razloga smo u kompaniji dugoročno posvećeni unapređivanju praktičnih znanja i veština mladih kroz različite programe koje nudimo studentima i diplomcima. Isto tako, verujući da kompanija vredi onoliko koliko vrede njeni zaposleni, omogućavamo stručno usavršavanje, edukaciju i profesionalan razvoj naših zaposlenih koji svakodnevno ostvaruju sjajne poslovne rezultate", ističe Dragana Koruga-Ristić, HR direktorka Coca-Cola HBC Srbija.

Malo je kompanija koje se mogu pohvaliti sopstvenim nacionalnim programom. Coca-Cola podrška mladima predstavlja nacionalni program koji je namenjen nezaposlenim mladim ljudima između 18 i 30 godina, pomaže u unapređenju ličnih veština i pruža podršku u sticanju praktičnih znanja koja olakšavaju put do željenog zaposlenja.

Program je pokazao neverovatan potencijal i fantastične rezultate – oko 4 000 nezaposlenih mladih susreli su se benefitima edukativnih radionica koje su vodili sertifikovani domaći stručnjaci.

Rezultati pokazuju i veliki broj onih koji su po okončanju radionica pronašli posao, pokrenuli sopstveni biznis, ili se odlučili za nastavak školovanja. Tu je i Coke Summership program letnje prakse koji nudi priliku mladim talentima da steknu nova iskustva i veštine i povećaju izglede za otpočinjanje uspešne poslovne karijere. Od početka Coke Summership-a bilo je preko 8.000 prijava, više od 210 polaznika, dok je čak 69 dobilo zaposlenje u kompaniji. Ove godine, program je po prvi put realizovan on line, a iskustva osme generacije polaznika su sjajna.

Sve je češća saradnja brojnih kompanija sa obrazovnim institucijama u nameri da se pruži podrška mladima, ali se malo koja može pohvaliti decenijskom saradnjom.

Fakultet organizacionih nauka i kompanija Coca-Cola HBC Srbija obeležili su prošle godine deset godina uspešne saradnje pod sloganom „10 godina saradnje za budućnost”, a tom prilikom potpisali i novi ugovor o nastavku strateškog partnerstva. Tokom prethodnih 10 godina više od 4.500 studenata je učestvovalo u različitim programima obuke, treninga i razmena, a više od 150 menadžera kompanije je prenosilo svoja znanja i delilo ekspertizu.

Coca-Cola HBC Srbija i u godinama koje dolaze nastaviće da pruža nesebičnu podršku mladima i zaposlenima kroz projekte usmerene na njihov profesionalan razvoj. Na kraju, takvo opredeljenje rezultira činjenicom da je već godinama ova kompanija prepoznata kao najpoželjniji poslodavac koji zaposlenima nudi podsticajno radno okruženje, ravnopravan pristup i podjednaku šansu za profesionalni razvoj.

(Promo sadržaj)