Izuzetan ukus Chipsy proizvoda nešto je na šta su potrošači u Srbiji već navikli, a nas je zanimalo šta je sve neophodno uraditi da bi se došlo do tako visokog i konstantnog kvaliteta proizvodnje. To što se Chipsy pravi od pažljivo odabranog domaćeg krompira - jedan je od glavnih razloga za prepoznatljivo kvalitetan ukus čipsa.

"Domaću proizvodnju krompira karakteriše kvalitetno zemljište, ali to je samo dobra osnova. Mi u kompaniji Marbo vodimo računa o svakom pojedinačnom koraku u procesu proizvodnje, pa od setve do vađenja krompira ne ispuštamo iz vida ni najmanju sitnicu," izjavila je za MONDO Sanja Bušić, Senior marketing menadžer kompanije PepsiCo.

Stvari se, naravno, ne završavanju na njivi. Podjednako bitan deo jeste proces obrade krompira u fabrici.

"Proizvodnja samog čipsa je drugi deo priče. Koristeći svetsku recepturu za savršenu začinjenost, kao i optimalnu širinu sečenja, dobijamo prepoznatljivi ukus  kome je nemoguće odoleti. Time se trudimo da na maksimalan način iskoristimo potencijal domaćeg krompira, koji sada možete naći u novim, redizajniranim kesicama, za još veći užitak u grickanju," zaključila je Bušić.

(PROMO sadržaj)