Neprekidno sticanje novih veština na popularnim digitalnim platformama, unapređenje znanja, ulaganje i rad na sebi uz stalno praćenje trendova i dešavanja na tržištu rada, danas su neophodni preduslovi za uspešnu karijeru u takozvanoj novoj realnosti, zaključeno je na prvoj online regionalnoj konferenciji u okviru programa Coca-Cola podrška mladima, koja je izazvala ogromno interesovanje, i na koju se prijavilo više od 2000 učesnika.

Inspirativni govornici iz kompanije Coca-Cola HBC Srbija, poznati preduzetnici i influenseri - Ena Čubrilo, poznatija kao Ena Luna, Lea Davogić, di-džej, model i pijanistkinja, poznatija kao Blairlea, Nikola Radojčić, osnivač brenda Dechkotzar, Andrijana Vešović, poznatija kao Zombijana Bones i Vladimir Vulić, konsultant u oblasti digitalne transformacije, inovacija i društvenih medija i suosnivač Digitalizuj.me, tokom vebinara mladima su predstavili svoj razvojni put, ali i dali savete ili praktična znanja kako da budu svoji, veruju u uspeh i ono što rade.

Ena Luna istakla je da joj je posao influensera doneo mnogo dobrih stvari, putovanja i poznanstava, kao i mogućnost da isproba stvari koje uz regularni posao od 9-17h ne bi mogla. Naglasila je koliko je stalno učenje i sticanje novih iskustva važno i kroz sopstveni primer jer je i sama nedavno upisala kurs, a mladima poručila da veruju u sebe, budu dosledni i autentični: „Ljudi prepoznaju iskrenost i na to najbolje reaguju, zato budite ono što zaista jeste!"

Kroz platformu Coca-Cola podrška mladima, četvrtu godinu za redom, Coca-Cola HBC osnažuje mlade u Srbiji i Crnoj Gori i poziva ih da pokrenu svoje karijere:

„Nova realnost, koju nismo mogli predvideti niti se za nju pripremiti, podsetila nas je koliki je značaj neprekidnog učenja i usavršavanja za sve nas, a posebno za one koji traže posao. Zato želimo, više nego ikada pre, da osnažimo i podržimo mlade, pružimo im mogućnost za sticanje novih znanja, povežu se sa mladima iz regiona, kao i ponudimo mentorske sesije sa menadžerima iz naše kompanije koji im mogu pomoći da se bolje pripreme za traženje zaposlenja i uspešno grade svoju karijeru od samog početka", istakla je Nina Elezović, direktorka sektora za odnose sa javnošću i komunikacije kompanije Coca-Cola HBC Srbija i dodala „ u okviru platforme Coca-Cola podrška mladima, mladi mogu i nadalje da unapređuju svoja znanja kroz module iz oblasti komunikacija, ličnog razvoja, interakcije i umrežavanja i mnogih drugih oblasti. "

Lea Davogić, poznati di-džej, model i pijanistkinja pohvalila je Coca-Cola podrška mladima platformu kao korisnu koja mladima pruža mogućnosti da unaprede znanja i veštine. Ona je posavetovala mlade da pre svega izaberu nešto što vole i u čemu su najbolji: „Budite autentični, ne nečija kopija. Radite na sebi (brendu), usavršavanje je siguran način da ostanete zanimljivi i relevantni. Uradite istraživanje ciljne grupe kako biste znali kako da im se obratite. Postavite sebi ciljeve za taj mesec, godinu, i pratite koliko ste postigli i napredovali, jer će vam to dati vetar u leđa za dalje!", naglasila je Lea i poželela sreću učesnicima u građenju karijere.

Govoreći kroz sopstveni primer o stalnom prilagođavanju realnosti, Vladimir Vulić poručio je mladima da nikad ne prestaju sa učenjem. „Najbolja stvar koju treba da naučimo mlade je da treba da se menjaju i da budu spremni da naprave sopstveno zanimanje. Počnite nešto što ne bi postojalo da vas nije bilo -- blog, kanal na YouTube, NVO, jer ćete na taj način steći znanje, iskustvo, vrednosti i mrežu za nastavak života", poručio je Vladimir, dodajući da je i svaki neuspeh sastavni deo uspeha.
Platforma Coca-Cola podrška mladima mesto je gde mladi kroz edukativne vebinare, inspirativne predavače a potom i mentorstva menadžera kompanije Coca-Cola HBC, mogu da se upoznaju sa primerima dobre prakse, dobiju smernice i praktična znanja, kako bi započeli sopstveni biznis ili gradili karijeru na tržištu rada. Kroz platformu Coca-Cola podrška mladima, do sada je edukovano i osnaženo oko 4 000 nezaposlenih mladih, a imajući u vidu različite aktivnosti planirane u narednom periodu, taj broj će svakako rasti.

Više informacija o različitim modulima aktivnostima kroz koje Coca-Cola HBC Srbija pruža podršku mladima možete pogledati na https://coca-colapodrskamladima.com/

Beograd, 1. oktobar 2020 – Neprekidno sticanje novih veština na popularnim digitalnimplatformama, unapređenje znanja, ulaganje i rad na sebi uz stalno praćenje trendova i dešavanja natržištu rada, danas su neophodni preduslovi za uspešnu karijeru u takozvanoj novoj realnosti,zaključeno je na prvoj online regionalnoj konferenciji u okviru programa Coca-Cola podrška mladima,koja je izazvala ogromno interesovanje, i na koju se prijavilo više od 2000 učesnika.Inspirativni govornici iz kompanije Coca-Cola HBC Srbija, poznati preduzetnici i influenseri – EnaČubrilo, poznatija kao Ena Luna, Lea Davogić, di-džej, model i pijanistkinja, poznatija kao Blairlea,Nikola Radojčić, osnivač brenda Dechkotzar, Andrijana Vešović, poznatija kao Zombijana Bones iVladimir Vulić, konsultant u oblasti digitalne transformacije, inovacija i društvenih medija i suosnivačDigitalizuj.me, tokom vebinara mladima su predstavili svoj razvojni put, ali i dali savete ili praktičnaznanja kako da budu svoji, veruju u uspeh i ono što rade.Ena Luna istakla je da joj je posao influensera doneo mnogo dobrih stvari, putovanja i poznanstava,kao i mogućnost da isproba stvari koje uz regularni posao od 9-17h ne bi mogla. Naglasila je koliko jestalno učenje i sticanje novih iskustva važno i kroz sopstveni primer jer je i sama nedavno upisalakurs, a mladima poručila da veruju u sebe, budu dosledni i autentični: „Ljudi prepoznaju iskrenost i nato najbolje reaguju, zato budite ono što zaista jeste!“Kroz platformu Coca-Cola podrška mladima, četvrtu godinu za redom, Coca-Cola HBC osnažuje mladeu Srbiji i Crnoj Gori i poziva ih da pokrenu svoje karijere:„Nova realnost, koju nismo mogli predvideti niti se za nju pripremiti, podsetila nas je koliki je značajneprekidnog učenja i usavršavanja za sve nas, a posebno za one koji traže posao. Zato želimo, višenego ikada pre, da osnažimo i podržimo mlade, pružimo im mogućnost za sticanje novih znanja,povežu se sa mladima iz regiona, kao i ponudimo mentorske sesije sa menadžerima iz našekompanije koji im mogu pomoći da se bolje pripreme za traženje zaposlenja i uspešno grade svojukarijeru od samog početka“, istakla je Nina Elezović, direktorka sektora za odnose sa javnošću ikomunikacije kompanije Coca-Cola HBC Srbija i dodala „ u okviru platforme Coca-Cola podrškamladima, mladi mogu i nadalje da unapređuju svoja znanja kroz module iz oblasti komunikacija,ličnog razvoja, interakcije i umrežavanja i mnogih drugih oblasti. “Lea Davogić, poznati di-džej, model i pijanistkinja pohvalila je Coca-Cola podrška mladima platformukao korisnu koja mladima pruža mogućnosti da unaprede znanja i veštine. Ona je posavetovala mladeda pre svega izaberu nešto što vole i u čemu su najbolji: „Budite autentični, ne nečija kopija. Raditena sebi (brendu), usavršavanje je siguran način da ostanete zanimljivi i relevantni. Uradite istraživanjeciljne grupe kako biste znali kako da im se obratite. Postavite sebi ciljeve za taj mesec, godinu, ipratite koliko ste postigli i napredovali, jer će vam to dati vetar u leđa za dalje!“, naglasila je Lea ipoželela sreću učesnicima u građenju karijere.Govoreći kroz sopstveni primer o stalnom prilagođavanju realnosti, Vladimir Vulić poručio je mladimada nikad ne prestaju sa učenjem. „Najbolja stvar koju treba da naučimo mlade je da treba da semenjaju i da budu spremni da naprave sopstveno zanimanje. Počnite nešto što ne bi postojalo da vasnije bilo – blog, kanal na YouTube, NVO, jer ćete na taj način steći znanje, iskustvo, vrednosti i mrežuza nastavak života“, poručio je Vladimir, dodajući da je i svaki neuspeh sastavni deo uspeha.
Platforma Coca-Cola podrška mladima mesto je gde mladikroz edukativne vebinare, inspirativne predavače a potom imentorstva menadžera kompanije Coca-Cola HBC, mogu da se upoznaju sa primerima dobre prakse,dobiju smernice i praktična znanja, kako bi započeli sopstveni biznis ili gradili karijeru na tržištu rada.Kroz platformu Coca-Cola podrška mladima, do sada je edukovano i osnaženo oko 4 000nezaposlenih mladih, a imajući u vidu različite aktivnosti planirane u narednom periodu, taj broj ćesvakako rasti.Više informacija o različitim modulima aktivnostima kroz koje Coca-Cola HBC Srbija pruža podrškumladima možete pogledati na https://coca-colapodrskamladima.com/