Posebnost ovog pakovanja jeste činjenica da je poznati pivski brend svoju tradicionalno zelenu zamenio ništa manje prepoznatljivom, pogotovo među navijačima Liverpula, crvenom bojom.

Osluškujući želje najvernijih navijača, kao višedecenijski partner ovog kluba, Karlsberg je odlučio da za njih pripremi pivo posebnog ukusa i specifičnog dizajna. Poštujući njihovu privrženost engleskom šampionu, ali i omiljenom pivu, nova limenka u potpunosti je ukrašena klupskim simbolima.

Partnerstvo Karlsberga i Liverpula predstavlja najduže partnerstvo u Premijer ligi i traje već 27 sezona, a 2019. godine Karlsberg je sa svojim stručnjacima za proizvodnju piva te naučnicima iz sopstvene istraživačke laboratorije u Kopenhagenu, specijalno za navijače FK Liverpul, pripremio posebno pivo. Potpuno crvena etiketa, boca i pivo slave čuvenu odluku legendarnog menadžera Bila Šenklija da kompletnu opremu kluba oboji u crveno – verujući u to da timovi u crvenom više pobeđuju.

Navijači iz više od 20 zemalja, uključujući Australiju, Kinu, Indiju, Irsku, Malaziju i SAD, ali i Srbiju, moći će da od 1. oktobra pronađu novo pakovanje iz ograničene serije u odabranim prodajnim lancima.

(Promo)