Ukoliko spadate među one potrošače koji u supermarketu uvek uzmu veće pakovanje robe kako bi uštedeli, upali ste u zamku: to pravilo otišlo je odavno u istoriju.
Ubuduće obratite pažnju, uporedite cene i videćete da vas jedno veliko pakovanje najverovatnije može koštati više nego da uzmete dva manja pakovanja istog proizvoda.
Na primer, u supermarketima tri pakovanja praška za veš (po dva kilograma) koštaju 800 dinara, manje nego da ste uzeli jedno veliko pakovanje (šest kilograma), a proizvođač i tip praška su identični.
Sličnu nelogičnost primetili smo i kod toalet-papira, žvaka, bombona, kafe, čokoladica...
U pitanju je klasična obmana potrošača, češća u maloprodaji, dok u većim supermarketima staro pravilo (veće je više) i dalje uglavnom važi. Kupcima se stoga savetuje da pri kupovini obavezno provere odnos cene i gramaže i tako izbegnu da budu prevareni.
Napomena: U slučaju da je jedan od proizvoda na akciji, odnos cena verovatno neće biti isti.
Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.
(Mondo)
Partizan izgubio uz zvuk sirene! Opet nije ušla kada je bilo najvažnije, serija poraza sve duža!
Crvena zvezda razbila Albu u Pioniru: Morala je da pobedi i uradila je to furiozno!
Evroliga brutalno kaznila Crvenu zvezdu: Posle kritika udarac po džepu za klub, Drčelića i trojicu košarkaša!
Zvezdu samo gol deli od dna tabele: Ovako izgleda plasman u Ligi šampiona posle četiri kola!
Makron uputio dramatičan apel evropskim liderima: Oglasio se dan nakon pobede Trampa na izborima