Ukoliko spadate među one potrošače koji u supermarketu uvek uzmu veće pakovanje robe kako bi uštedeli, upali ste u zamku: to pravilo otišlo je odavno u istoriju.
Ubuduće obratite pažnju, uporedite cene i videćete da vas jedno veliko pakovanje najverovatnije može koštati više nego da uzmete dva manja pakovanja istog proizvoda.
Na primer, u supermarketima tri pakovanja praška za veš (po dva kilograma) koštaju 800 dinara, manje nego da ste uzeli jedno veliko pakovanje (šest kilograma), a proizvođač i tip praška su identični.
Sličnu nelogičnost primetili smo i kod toalet-papira, žvaka, bombona, kafe, čokoladica...
U pitanju je klasična obmana potrošača, češća u maloprodaji, dok u većim supermarketima staro pravilo (veće je više) i dalje uglavnom važi. Kupcima se stoga savetuje da pri kupovini obavezno provere odnos cene i gramaže i tako izbegnu da budu prevareni.
Napomena: U slučaju da je jedan od proizvoda na akciji, odnos cena verovatno neće biti isti.
Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.
(Mondo)
Zvezdina proslava jesenje titule sa stilom: Nova goleada na Marakani!
Završen protest studenata u Beogradu: Saobraćaj bio blokiran u centralnim gradskim ulicama
Fenerbahče otpustio Bobana Marjanovića? Povratak u Evropu pretvara se u katastrofu!
Mondo ukrštenica za 23. decembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Taksista udario pešaka u centru Beograda! Odmah je uhapšen, određeno mu zadržavanje do 48 sati (Video)