USPEŠAN ONLINE BIZNIS: Kako da svaki posetilac vaš sajt napusti kao kupac? | Mondo Portal

  • Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ekonomija

USPEŠAN ONLINE BIZNIS: Kako da svaki posetilac vaš sajt napusti kao kupac?

Autor Lana Stošić
Autor Lana Stošić

Oduvek ste želeli da pokrenete svoj biznis, ali trebao vam je razlog više za “skok u nepoznato”? Srećom, u doba digitalne ere to nikad nije bilo jednostavnije.

Izvor: SAP

Oduvek ste želeli da pokrenete svoj biznis, ali trebao vam je razlog više za “skok u nepoznato”? Srećom, u doba digitalne ere to nikad nije bilo jednostavnije. E-commerce i prodaja proizvoda online su nadohvat ruke svima koji raspolažu sa dovoljno vremena i dovoljno dobrom idejom. Sve i da se nikad niste bavili pokretanjem sopstvenog website-a, danas su dostupni brojni alati koji vam mogu pomoći da vaša online prodavnica bude urađena profesionalno i intuitivno.

Dobar vebsajt jeste neophodna osnova kako bi svaki posetilac, potencijalni kupac, imao razloga da se vrati. Zato je tehnički aspekt jako bitan - morate da budete sigurni da je sajt jednostavan, pregledan i da su proizvodi jasno istaknuti, da se fotografije i stranice dobro učitavaju, i na kraju da je vebsajt uopšte dobro optimizovan. Nema svrhe da ga opremate vrhunskim sadržajem i dizajnom, ukoliko ove stavke nisu ispunjene. 

Izvor: Unsplash

Još jedna bitna stvar jeste sama arhitektura sajta. Ona mora da bude maksimalno prilagođena posetiocu. Razmislite o broju klikova koje morate da obavite da biste došli na željenu destinaciju. Ukoliko je taj broj neopravdano veliki, sadržaj će postati praktično nevidljiv. Da li su kategorije jasno i nedvosmisleno definisane, da li je checkout procedura jednostavna i u nekoliko koraka, da li postoji previše polja za popunjavanje? Ako ovi koraci otežavaju proces kupovine, doživećete sindrom “napuštanja korpe”. Posetiocima podjednako treba da bude olakšano kako snalaženje na vašem sajtu, tako i finalan korak naručivanja.

I dok se vi i vaš tim bavite ovim elementima online prodajnog prostora, postavlja se pitanje ko brine o najvažnijoj karici vašeg biznisa - o potencijalnim kupcima i mušterijama. Možda će vam zvučati neobično, ali tu ulogu lako može preuzeti softver.

Izvor: Pexels

Sve ovo je moguće uz pomoć SAP Commerce cloud-a. Ovo je jedinstveno rešenje, koje korisnicima omogućava kontrolu nad procesima komunikacije, prodaje, i korisničke podrške, kako bi biznisi nesmetano prodavali svoje proizvode preko svih kanala distribucije. U čemu je snaga SAP Commerce cloud-a? Pomaže vam da povećate lojalnost i promet svojih kupaca, tako što će čitav proces korisničkog iskustva proći glatko i jednostavno. Drugim rečima, počevši od prve pretrage, pa sve do naručivanja, korisnici će biti motivisani da ostvaruju više kupovina, i samim tim učiniće vašu kompaniju digitalno uspešnom!

Inicijalizacija u toku...

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU