Kako da najbolje upoznate svoje mušterije i zadobijete njihovo potpuno poverenje?

Čini se da se danas više nego ikad pre insistira na važnosti dobrih odnosa sa kupcima, mušterijama i korisnicima. Gradnja poverenja i poznavanje njihovih navika i potreba ne znači samo siguran profit, već i dragocene veze koji dugoročno mogu pomoći vašem biznisu. Da biste uspeli u ovome, potrebni su vam podaci na osnovu kojih možete da napravite jedinstvene profile i pružite im personalizovana iskustva.

Ipak, taj poduhvat nije nimalo lak, jer se korisnici retko odlučuju na deljenje svojih ličnih podataka, ili to čine samo onda kada su prinuđeni.

Razmislite sami - da li biste vi delili svoje informacije, koje nemaju direktne veze sa uslugom ili proizvodom koje razmatrate? Sigurno da ne biste! Zato je vaša dužnost da u ime svog biznisa osigurate apsolutno poverenje i date garanciju da će se sa svim podacima postupati odgovorno i uz puno poštovanje privatnosti. Bezbednost je svima na prvom mestu, a bilo kakve zloupotrebe bi donele veliku štetu po imidž brenda.

Ovde nastupa softver po imenu SAP Customer Data Cloud, koji vašim korisnicima može da pruži transparentnost i kontrolu koje zahtevaju. On prikuplja njihove prefererencije, ali nikad bez pristanka! Pored zaštite informacija, ova platforma omogućava sakupljanje svih podataka u jednom sistemu, kao i njihovo cirkulisanje kroz kompaniju. Na taj način, imate mogućnost da napravite potpun profil svojih korisnika: uvid u njihove transakcije, pretrage, istorije, dosadašnje korisničko iskustvo, a sve ovo u cilju stvaranja smislenih veza kada god korisnik komunicira sa vašim brendom.

Morate stalno imati na umu da su vaše mušterije te koje zapravo “upravljaju” celim procesom. Ali ono što je u vašoj moći, to je okruženje u kojem će se vaša mušterija naći, a ono treba da izazove najpozitivnije moguće reakcije, bez obzira na koji način mušterija interaguje sa vašim brendom. Uz pomoć SAD (P) Customer Data Cloud-a, biznisi mogu da iskoriste moć personalizacije, baš da bi uspeli da omoguće takva iskustva. Korist je dvostruka: vaši korisnici se više nikad neće zapitati na koji način se koriste informacije koje vam poveravaju, a vi ćete moći da isporučujete relevantne proizvode i usluge, bazirane na pravim podacima!