Ukoliko imate svoj biznis, znate koliko su važni dobri odnosi sa mušterijama, klijentima, korisnicima, bilo potencijalnim, bilo stalnim. Zato se mnogo vremena i resursa ulaže u menadžment za odnose sa mušterijama. To je zapravo princip, koji olakšava kompanijama da pojednostave procese, izgrade jake veze sa korisnicima, poboljšaju korisničku podršku, i na kraju krajeva - povećaju prodaju i profit.

Takođe verovatno znate i koliko je bitno da primenite pravu marketinšku strategiju, kako biste ispunili sve ciljeve svoje kompanije. Uspešan marketing je od ključnog značaja kako bi ona rasla, razvijala se i mogla da se takmiči sa konkurencijom. Ukratko rečeno - dobar marketing je pokazatelj zdravlja jedne kompanije.

Mnoge organizacije i biznisi teško ispunjavaju ove imperative. Nije ni čudo - održavanje veza sa klijentima, praćenje saobraćaja na vebsajtu, održavanje imidža, su samo neke od stavki o kojima morate da vodite računa. Zato je rešenje softver koji je u stanju da “brine” o svemu tome. Ove izazove ispunjava SAP Marketing Cloud - uz njegovu pomoć, bićete u mogućnosti da proniknete u namere i afinitete svojih korisnika, što će vam dalje omogućiti da identifikujete njihove profile, a samim tim osigurate da dobijaju isključivo personalizovana iskustva.

Alati koje ova platofrma poseduje su u stanju da upravljaju svim aspektima prodaje, marketinga, i korisničkog servisa. Šta to znači po vas?

To podrazumeva da ćete moći precizno i bez greške da targetirate publiku za svoje kampanje, i da se osigurate da će prava poruka stići do pravih primaoca, u pravom trenutku.

Infomacije koje dobijate zauzvrat značiće i vašem prodajnom timu, jer će se osloboditi od nepotrebne administracije i moći da se posveti onome što radi najbolje, a to je prodaja.

Nema veze kojom vrstom biznisa se bavite - svako teži da osvoji sektor kome pripada, iskoristi kupovnu moć svoje publike najbolje što može i ostane na samom vrhu. Dobra marketinška rešenja su osnova, a dobar marketinški softver korak bliže!