Drugu godinu zaredom kompanija dm drogerie markt Crnom petku daje novo značenje usmeravajući pet odsto prometa tog dana u humanitarne svrhe. Kako su saopštili iz kompanije, u petak, 27. novembra, prikupljeno je ukupno tri miliona dinara koji će biti donirani narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije.

Pod sloganom „Giving is the new black“ drogerijski lanac je na globalnom nivou sproveo ovu inicijativu, a sam gest kompanije naišao je na pozitivne reakcije brojnih poznatih ličnosti, kupaca i korisnika na društvenim mrežama.

„Ova akcija koju na Crni petak sprovodimo već drugu godinu usledila je kao logičan nastavak naših projekata koji imaju za cilj da doprinesu kvalitetu života u zajednici u kojoj poslujemo i živimo. Izabrali smo baš ovaj dan, koji predstavlja simbol potrošačkog mentaliteta društva, da skrenemo pažnju na ono što je zaista važno i čemu kao društvo treba da se posvetimo. Takva vrsta solidarnosti naročito je potrebna u ovim izazovnim vremenima. Bez pukih fraza o darivanju i zajedništvu, smatramo da, kao uspešna kompanija, imamo mogućnost da uradimo nešto konkretno i da postavimo nove pozitivne trendove u našem društvu. Nadamo se da ćemo ovim potezom motivisati i ostale kompanije, ali i pojedince, da budu nosioci pozitivnih promena u našem društvu“, istakla je direktorka dm drogerie markt Srbija i Severna Makedonija Alexandra Olivera Korichi.

Iz Crvenog krsta Srbije kažu da je ova vrsta podrške dragocena narodnim kuhinjama pod njihovim krovom i da je potez kompanije dm ohrabrenje za čitavu našu zajednicu.

„Crveni krst Srbije se zahvaljuje kompaniji dm na ovom humanom gestu. U ovim složenim vremenima solidarnost svih građana je neophodna kako bi naši sugrađani kojima je svaki dan ispunjen teškoćama, osetili brigu i saosećanje celog društva. Sredstva koja je kompanija dm, uz podršku svojih potrošača donirala, biće utrošena u okviru Programa narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije. Nadam se da će primer kompanije dm slediti i druga društveno odgovorna preduzeća, organizacije i pojedinci. U ovoj epidemiološkoj situaciji Crveni krst Srbije posebno ceni odgovornost dm-a koji od početka epidemije poštuje sve neophodne mere zaštite kupaca i svojih zaposlenih, a samim tim i čitavog društva“, izjavio je generalni sekretar Crvenog krsta Srbije Ljubomir Miladinović.

Kompanija dm pokrenula je takozvani Giving Friday pre godinu dana, kada je na Crni petak 2019. prikupila tri miliona dinara za opremanje Univerzitetske dečje klinike Tiršova, dok je u ovoj godini realizovala niz društveno-odgovornih projekata vođena ciljem da je čovek uvek u centru poslovanja. Takođe, dm je nedavno donirao dva medicinska respiratora – anesteziološka ventilatora Primus, nemačkog proizvođača Dreger, ukupne vrednosti od 36.000 evra, Institutu za javno zdravlje „Milan Jovanović Batut“ s ciljem da doprinese borbi protiv virusa korona, ali i da olakša oporavak hroničnim bolesnicima koji se leče u zdravstvenim ustanovama širom naše zemlje.