Udruženje IAB je na digitalnoj konferenciji održanoj prošle nedelje okupilo preko 500 učesnika na četiri keynote predavanja, dve panel diskusije, kao i na dve studije slučaja.
Procenjuje se da je u svakom minutu, prosečno 240 učesnika bilo aktivno tokom trajanja konferencije!
Na konferenciji koja održana u formi webinara bilo je reči o svim aktuelnim temama i promenama koje su zadesile digitalni svet tokom aktuelne situacije.
Pričalo se o trendovima koji su aktuelni na SAD tržištu, pa smo tako od Ane Miličević mogli da čujemo na koji način je američko tržište izvršilo veliki uticaj na druga globalna tržišta – pored budžeta i troškova za oglase, mnoge platforme i alati koje oglašivači koriste potiču upravo odande.
Volker Hajn je govorio na uvek intrigantnu temu, a to je da je činjenica kako se lideri i profesionalci iz industrije uvek obraćaju klijentima, dok je pitanje koje se nameće – da li je neko zaista uspeo da ispuni obećanje i da se fokusira na samog kupca.
Jedan od panela se dotakao teme oglasnika i njihove moći, to jest – da li se kroz oglasnike stvarno može baš sve prodati? Jaki brendovi, najrazličitiji proizvodi, podjednako različiti kupci – na ovu temu govorili su predstavnici nekih od najuspešnijih oglasnika u zemlji i regionu, kao što su Njuškalo, Sasomange, Infostud grupa, dok se u ulozi moderatora našla Biljana Stojković iz Wireless medie.
O atraktivnoj temi društvenih mreža i njihovoj velikoj ulozi kao jednih od glavnih strateških načina komunikacije kompanija i brendova sa korisnicima, govorio je Neal Schaffer.
Ukoliko ste propustili konferenciju, a zanima vas da se više informišete o ovim temama, možete je pogledati i na YouTube.
Poraz Zvezde i čarke na kraju: Crveno-beli sjajno krenuli pa se skroz ugasili
Posle ovog poraza Zvezda je potonula: Efes izbacio crveno-bele iz plej-of slike, pogledajte tabelu Evrolige!
"Krenuli smo dobro, a onda se desio kolaps!": Sferopulos video dva različita tima, zato je Zvezda izgubila
Partizan pronašao novog trenera: Vraća se u Humsku čovek čiju "bombu" pamti Zvezda?
"Sav javni prevoz u Beogradu će biti besplatan": Šapić najavio veliku promenu od 1. januara