Održan IAB Virtual day 2020! | Mondo Portal

  • Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ekonomija

Održan IAB Virtual day 2020!

Autor Mladen Šolak
Autor Mladen Šolak

Bilo je reči o svim aktuelnim temama i promenama koje su zadesile digitalni svet tokom trenutne situacije. Prosečno je bilo aktivno 240 učesnika!

Izvor: IAB virtual Day

Udruženje IAB je na digitalnoj konferenciji održanoj prošle nedelje okupilo preko 500 učesnika na četiri keynote predavanja, dve panel diskusije, kao i na dve studije slučaja.

Procenjuje se da je u svakom minutu, prosečno 240 učesnika bilo aktivno tokom trajanja konferencije!

Na konferenciji koja održana u formi webinara bilo je reči o svim aktuelnim temama i promenama koje su zadesile digitalni svet tokom aktuelne situacije.

Pričalo se o trendovima koji su aktuelni na SAD tržištu, pa smo tako od Ane Miličević mogli da čujemo na koji način je američko tržište izvršilo veliki uticaj na druga globalna tržišta – pored budžeta i troškova za oglase, mnoge platforme i alati koje oglašivači koriste potiču upravo odande.

Volker Hajn je govorio na uvek intrigantnu temu, a to je da je činjenica kako se lideri i profesionalci iz industrije uvek obraćaju klijentima, dok je pitanje koje se nameće – da li je neko zaista uspeo da ispuni obećanje i da se fokusira na samog kupca.

Jedan od panela se dotakao teme oglasnika i njihove moći, to jest – da li se kroz oglasnike stvarno može baš sve prodati? Jaki brendovi, najrazličitiji proizvodi, podjednako različiti kupci – na ovu temu govorili su predstavnici nekih od najuspešnijih oglasnika u zemlji i regionu, kao što su Njuškalo, Sasomange, Infostud grupa, dok se u ulozi moderatora našla Biljana Stojković iz Wireless medie.

O atraktivnoj temi društvenih mreža i njihovoj velikoj ulozi kao jednih od glavnih strateških načina komunikacije kompanija i brendova sa korisnicima, govorio je Neal Schaffer.

Ukoliko ste propustili konferenciju, a zanima vas da se više informišete o ovim temama, možete je pogledati i na YouTube.

IAB video
Izvor: IAB virtual Day

Inicijalizacija u toku...

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU