Bilo je reči o svim aktuelnim temama i promenama koje su zadesile digitalni svet tokom trenutne situacije. Prosečno je bilo aktivno 240 učesnika!
Udruženje IAB je na digitalnoj konferenciji održanoj prošle nedelje okupilo preko 500 učesnika na četiri keynote predavanja, dve panel diskusije, kao i na dve studije slučaja.
Procenjuje se da je u svakom minutu, prosečno 240 učesnika bilo aktivno tokom trajanja konferencije!
Na konferenciji koja održana u formi webinara bilo je reči o svim aktuelnim temama i promenama koje su zadesile digitalni svet tokom aktuelne situacije.
Pričalo se o trendovima koji su aktuelni na SAD tržištu, pa smo tako od Ane Miličević mogli da čujemo na koji način je američko tržište izvršilo veliki uticaj na druga globalna tržišta – pored budžeta i troškova za oglase, mnoge platforme i alati koje oglašivači koriste potiču upravo odande.
Volker Hajn je govorio na uvek intrigantnu temu, a to je da je činjenica kako se lideri i profesionalci iz industrije uvek obraćaju klijentima, dok je pitanje koje se nameće – da li je neko zaista uspeo da ispuni obećanje i da se fokusira na samog kupca.
Jedan od panela se dotakao teme oglasnika i njihove moći, to jest – da li se kroz oglasnike stvarno može baš sve prodati? Jaki brendovi, najrazličitiji proizvodi, podjednako različiti kupci – na ovu temu govorili su predstavnici nekih od najuspešnijih oglasnika u zemlji i regionu, kao što su Njuškalo, Sasomange, Infostud grupa, dok se u ulozi moderatora našla Biljana Stojković iz Wireless medie.
O atraktivnoj temi društvenih mreža i njihovoj velikoj ulozi kao jednih od glavnih strateških načina komunikacije kompanija i brendova sa korisnicima, govorio je Neal Schaffer.
Ukoliko ste propustili konferenciju, a zanima vas da se više informišete o ovim temama, možete je pogledati i na YouTube.