BEZ OVOGA NEMA USPEŠNOG ONLINE BIZNISA: Kako da zadobijete i zadržite poverenje svojih kupaca! | Mondo Portal

  • Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ekonomija

BEZ OVOGA NEMA USPEŠNOG ONLINE BIZNISA: Kako da zadobijete i zadržite poverenje svojih kupaca!

Jedan od najvećih izazova koji se nametnuo brendovima i biznisima u 2020. godini, jeste pitanje kako da osiguraju bezbedno i kvalitetno iskustvo, koje može da stane rame uz rame sa onim na koje je kupac navikao da dobija "uživo".

Izvor: Pexels/Andrea Pacquadio

Ono što je sigurno, to je da se korisnici i kupci mnogo lakše odlučuju da svoje poverenje daju onima koji su se najbolje adaptirali na promene koje se i dalje dešavaju.

Možda nikad ranije niste na to pomišljali, ali trenutna situacija vas je vrlo verovatno primorala da razmotrite digitalne strategije koje se tiču načina na koje ćete ostvariti odnose sa svima koji su zainteresovani da vaš brend ili biznis uzmu u obzir.

Brojne kompanije su tako usvojile različite kanale kako bi se osigurale da je e-commerce dostupan gde god da je kupcu potreban, tako da on može da bira na koji način će ispuniti svoje zahteve.

Izvor: Pexels/Tima Miroshnichenko

Ma koji tip biznisa da vodite, potreban vam je alat koji će vam pomoći da dobro organizujete svoje proizvode i da se uvežete sa svojim korisnicima na pravi način. Zato je SAP Commerce Cloud platforma koja je vredna vaše pažnje! Ona je isprva zamišljena za velike kompanije, međutim dovoljno je fleksibilna da se primeni i na manje biznise.

Upoznaćete svoje kupce bolje nego ikada do sada! Saznaćete kako razmišljaju, šta pretražuju, kakva im je kupovna istorija, a onda možete da iskoristite te podatke za stvaranje ličnog i usko ciljanog saržaja. Ponuđene preporuke će tako zaista imati smisla.

SAP Commerce cloud pruža omnichannel iskustvo. Šta to znači? To podrazumeva da vaš budući kupac ima komforno korisničko iskustvo, bez obzira na to koji uređaj koristi kako bi razgledao proizvode. Mobilni telefon, tablet, računar - način pristupanju sadržaja biće podjednako kvalitetan.

Takođe vam omogućava da brinete o svojim korisnicima u bilo kom trenutku. Ako se kupac slučajno "zaglavi" prilikom online kupovine, ili mu treba bilo koja vrsta pomoći, u realnom vremenu će biti povezan sa korisničkom podrškom koja je tu da odgovori na sve moguće nedoumice.

SAP Commerce vam može pomoći da svako online iskustvo bude podjednako dobro, poput i onog offline.

Inicijalizacija u toku...

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU