• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

NOVI BIZNIS ALATI: Kako da održite kontakt s mušterijama za vreme socijalne distance

Autor Bojana Zimonjić Jelisavac

Ukoliko je vrednost vaše kompanije građena na neposrednim sastancima s klijentima, sada ste primorani da promeni strategiju i prilagodite se poslovanju tokom pandemije. Evo kako.

Digitalna transformacija dešava s brže nego što se moglo predvideti. Neposredna i lična prodaja prešla je na onlajn i ostavila zatečenim poslovne ljude i preduzetnike kojima je živa komunikacija bila jezgro funkcionisanja.

Uprkos tome, izazovima koji nisu jednostavni, poslovni procesi ne mogu stanu. Zadatak je kreirati i postaviti platformu koja korisnicima omogućava da dođu do vašeg proizvoda i u ovim uslovima. Ne samo da dođu, nego da im proizvodu budu predtavljeni, da budu obavešteni i da se pritom ne zapostave inovacije i unapređenja.

Štaviše, pojavile su se trvdnje da u ovim okolnostima, koliko god to zvučalo čudno, kompanije imaju mogućnost da za svoje korisnike urade mnogo više, sa manje truda nego inače. O čemu je reč?

O platformama koje pojednostavljuju, automatizuju i pospešuju procese prodaje vašeg proizvoda i usluga. Jedna od njih je SAP Sales Cloud, koja se pokazala kao jedan od najboljih načina da razumete svoje mušterije! Uz pomoć nje ćete lako steći potpun uvid u to ko su vaši korisnici, kako se ponašaju, kakve su im navike i koje akcije preduzimaju.

Uz to, olakšaćete svojim zaposlenima prodajne procese, tako da mogu u potpunosti da se posvete kupcima i ostvare veze koje će trajati. Prodajni tim, marketing tim, korisnička podrška, dobavljači - svi su povezani u sistemu koji za cilj ima da predvidi ponašanje korisnika, time osigura siguran profit.

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image