Imati proveren, pametan, koristan i povoljan proizvod je ključ, a nakon toga, ništa manje važan deo biznis strategije svakog trgovca jeste komunikacija ka potrošačima, građenje imidža i zauzimanje adekvatne pozicije na tržištu. To je, takoreći, nauka za sebe, pogotovo u vremenu prezentacije koje konzumiramo.
Premda je gotovo svaki poslodavac svestan značaja marketinga, ne može se reći da je jednostavno pronaći, platiti i zadržati ljude i tim koji se bavi tim segmentom poslovanja. Zbog toga je jedno od prijemčivih rešenja angažovanje softvera koji na pouzdan način automatizuje marketing procese.
SAP Marketing Cloud je digitalni alat koji pojednostavljuje ovu priču i bavi se marketingom za vas -- u skladu sa željama i potrebama koje imate.
Uz njegovu pomoć imate opciju da proniknete u namere i afinitete svojih korisnika, što će vam dalje omogućiti identifikaciju njihovih profila. To potom obezbeđuje momenat u kom svojim potrošačima nudite i realizujete personalizovana iskustva.
Takođe, ova platforma precizno targetira publiku i konzumente vašeg sadržaja i proizvoda, a s takvim povratnim informacijama imate značajan kapital za prodajni tim i dalju strategiju.
Poraz Zvezde i čarke na kraju: Crveno-beli sjajno krenuli pa se skroz ugasili
Posle ovog poraza Zvezda je potonula: Efes izbacio crveno-bele iz plej-of slike, pogledajte tabelu Evrolige!
"Krenuli smo dobro, a onda se desio kolaps!": Sferopulos video dva različita tima, zato je Zvezda izgubila
Partizan pronašao novog trenera: Vraća se u Humsku čovek čiju "bombu" pamti Zvezda?
"Sav javni prevoz u Beogradu će biti besplatan": Šapić najavio veliku promenu od 1. januara