Coca-Cola tradicionalno pokreće prazničnu čaroliju, te je i ove godine magijom dobrih dela zajedno sa građanima Srbije obradovala više od 200 dece i mladih iz SOS dečijih sela u Kraljevu i Sremskoj Kamenici.
Ove izazovne godine, Coca-Cola novogodišnja kampanja stavlja u prvi plan porodicu, zajednicu i zahvalnost na svemu što imamo, prepoznajući da se prava čarolija praznika upravo krije u nama i da smo mi sami, najlepši poklon koji nekome možemo da darujemo.
Iako nam tehnologije koriste u svakodnevnom životu, pogotovu u doba pandemije, često nas odvlače od onoga što je zaista važno, a to je da vreme posvetimo onima koje volimo.
Sa željom da ljude inspiriše da makar na jedan dan budu offline i vreme posvete dragim osobama, a u okviru novogodišnje kampanje, Coca-Cola je 27. decembra pozvala ljude da se pridruže #idemoOFFline izazovu.
Na ovaj način Coca-Cola je podsetila da su trenuci koje provodimo u krugu najdražih ono čega ćemo se uvek rado sećati i što će nam uvek vratiti osmeh na lice.
Učesnici Coca-Cola #idemoOFFline izazova koji su podelili #idemoOFFline post i dan proveli sa najdražima bez interneta, pridružili su se i novogodišnjim željama i zajedno sa zaposlenima Coca-Cola sistema, čineći malo, ali značajno delo, učinili mnogo i doneli istinsku novogodišnju radost deci SOS dečijih sela.
Pored novogodišnjih čestitki, Coca-Cola je obradovala decu i neophodnom opremom koja će im omogućiti da unaprede svoje školovanje i još jednom pokazala da su vreme i pažnja koju nekome pružate, ono najdragocenije.
"Dolazak novogodišnjih praznika budi u nama najlepše emocije i podseća nas na trenutke koji su važni. Nažalost godina u kojoj se nalazimo nam je donela veliku neizvesnost, i razdvojila nas fizički od ljudi koji nam znače. Zato smo, upravo ovom kampanjom želeli da inspirišemo ljude da izdvoje vreme za one koje vole, jer ove godine, najlepši poklon smo upravo mi, sami.
Zahvaljujemo se svima koji su se pridružili Coca-Cola #idemoOFFline izazovu, i na taj način zajedno sa nama obradovali decu iz SOS sela. Hvala vam što zajedno sa nama kreirate bolju budućnost", rekla je Andrea Dragan, direktorka marketinga kompanije Coca-Cola.
Poslednji dani u godini nas podsećaju da vreme darivanja stiže zato uživajte u prazničnoj atmosferi i ne propustite priliku da nekome budete najlepši poklon.
Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.
"Partizan ide na Fajnal-for, Evroliga je prava košarka": Igrao sa Lebronom, a u Evropi pokazuje kakav je majstor
"Navijači nas već vide na fajnal-foru": Marinković zna da su igrači gladni, ali je oprezan
Bolan poraz Crvene zvezde u Milanu! Radonjićeva bomba nije bila dovoljna za istoriju i prolaz u Ligi šampiona!
Italijani, pa ipak Zvezda dolazi - zar samo toliko pažnje? U fokusu im Vlahović i Zlatanova svađa...
Mondo ukrštenica za 11. decembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!