OPIS POZICIJE
Mondo Social Media Manager radi kao deo Mondo redakcije u apsolutnoj sinhronizaciji sa urednicima i novinarima, kako bi unapredio vidljivost i angažovao internet zajednicu oko sadržaja Mondo portala.
GLAVNA ZADUŽENJA
Social Media Manager je operativac čiji je posao u osnovi da svakodnevno osmišljava, kreira, priprema, prilagođava i plasira različite vrste odgovarajućeg sadržaja na odabrane društvene mreže, da ulazi u dijalog, moderira diskusiju i preusmerava konverzaciju na Mondo portal.
1. Upravljanje nalozima, planiranje aktivnosti i sprovođenje strategije na kanalima društvenih mreža (70% vremena) - objavljivanje postova, moderacija sadržaja, komunikacija i diskusija sa korisnicima na aktivnim Mondo nalozima na svim društvenim mrežama, kontinuirano unapređenje i optimizacija aktivnosti na društvenim mrežama.
2. Pravljenje i redovna isporuka izveštaja menadžmentu sa podacima o aktivnosti zajednice na svim društvenim mrežama (15% vremena) - praćenje, nadzor i analitika korisničke aktivnosti, organizovanje istraživanja zadovoljstva korisnika na društvenim mrežama kao i predlaganje unapređenja na osnovu rezultata dobijenih nakon istraživanja.
3. Kontinuirano lično unapređenje i unapređenje članova tima kroz vođenje treninga (15% vremena) - stalno praćenje social media trendova i predlaganje unapređenja prisustva Mondo brenda na društvenim mrežama, kao i pomno praćenje i primena novih alata i aplikacija korisnih za poboljšanje online prisustva i komunikacije.
Iskustvo i ekspertiza
Kandidat za poziciju Junior Social Media Manager u svom profesionalnom portfoliju treba da ima prethodno iskustvo upravljanja nalozima na društvenim mrežama.
● Poželjna diploma fakulteta (novinarstvo, političke nauke, društvene nauke, medije i komunikacije, marketing ili neki od srodnih fakulteta);
● Minimum 1 (poželjno 2-3) godina iskustva u profesionalnom okruženju rada na društvenim mrežama i uspešnog upravljanja nalozima na društvenim mrežama;
● Sposobnost planiranja, sprovođenja i merenja učinka svakodnevnih aktivnosti i kampanja na društvenim mrežama;
● Veština pisanja i konceptualizacija inovativnih načina prenošenja sadržaja sa portala na društvene mreže;
● Uvidi i razumevanje najboljih primera iz prakse i pomno praćenje aktuelnih trendova i promena na platformama i alatima relevantnim za rad na društvenim mrežama;
● Iskustvo u news industriji je plus ali ne i nužan preduslov.
● Duboko razumevanje svih platformi društvenih mreža - Facebook, YouTube, Instagram, Twitter, Pinterest i dr.
● Strateško razmišljanje, analitičnost, kreativnost u viralnom sadržaju, disciplina, informisanost, umrežavanje, izveštavanje, praćenje i upoređivanje sa konkurencijom.
● Izuzetne pismene, verbalne i organizacione veštine;
● Sposobnost rada pod pritiskom u izuzetno brzom i dinamičnom okruženju kakvo je novinarska redakcija uz uspešno izvršavanje svih obaveza i postizanje poželjnih rezultata.
Nudimo vam:
Rad u stabilnoj kompaniji
Izazov i mogućnost za profesionalno ostvarenje
Dinamično radno okruženje
Odlične uslove rada
Velike mogućnosti napredovanja u svakom smislu
Konkurs je otvoren, čekamo vas - PRIJAVITE SE!
Sa Bolombojem je druga priča! Vojnik Zvezde se vratio, a jedan važan detalj može da "pogura" tim do plej-ofa
Jovanović spasao Partizan: Odbranio penal, "zaključao" gol i sačuvao tri boda za kraj godine!
Partizan je u problemu, a postoji samo jedno rešenje: Prvi ispit je pao, vreme je za popravni!
Ovo je trudna verenica ubijenog Nikole iz Kaluđerice: Napadači pucali kroz prozor, čula se vriska i škripa guma
Lalatović skočio na Dudića, novinari sprečili tuču! Pogledajte haos posle utakmice u Novom Sadu