• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Tražimo SOCIAL MEDIA MENADŽERA!

Autor Lana Stošić

Prijavite se!

 Izvor: Mondo

OPIS POZICIJE

Mondo Social Media Manager radi kao deo Mondo redakcije u apsolutnoj sinhronizaciji sa urednicima i novinarima, kako bi unapredio vidljivost i angažovao internet zajednicu oko sadržaja Mondo portala.

GLAVNA ZADUŽENJA

Social Media Manager je operativac čiji je posao u osnovi da svakodnevno osmišljava, kreira, priprema, prilagođava i plasira različite vrste odgovarajućeg sadržaja na odabrane društvene mreže, da ulazi u dijalog, moderira diskusiju i preusmerava konverzaciju na Mondo portal.

1. Upravljanje nalozima, planiranje aktivnosti i sprovođenje strategije na kanalima društvenih mreža (70% vremena) - objavljivanje postova, moderacija sadržaja, komunikacija i diskusija sa korisnicima na aktivnim Mondo nalozima na svim društvenim mrežama, kontinuirano unapređenje i optimizacija aktivnosti na društvenim mrežama.

2. Pravljenje i redovna isporuka izveštaja menadžmentu sa podacima o aktivnosti zajednice na svim društvenim mrežama (15% vremena) - praćenje, nadzor i analitika korisničke aktivnosti, organizovanje istraživanja zadovoljstva korisnika na društvenim mrežama kao i predlaganje unapređenja na osnovu rezultata dobijenih nakon istraživanja.

3. Kontinuirano lično unapređenje i unapređenje članova tima kroz vođenje treninga (15% vremena) - stalno praćenje social media trendova i predlaganje unapređenja prisustva Mondo brenda na društvenim mrežama, kao i pomno praćenje i primena novih alata i aplikacija korisnih za poboljšanje online prisustva i komunikacije.

Iskustvo i ekspertiza

Kandidat za poziciju Junior Social Media Manager u svom profesionalnom portfoliju treba da ima prethodno iskustvo upravljanja nalozima na društvenim mrežama.

● Poželjna diploma fakulteta (novinarstvo, političke nauke, društvene nauke, medije i komunikacije, marketing ili neki od srodnih fakulteta);

● Minimum 1 (poželjno 2-3) godina iskustva u profesionalnom okruženju rada na društvenim mrežama i uspešnog upravljanja nalozima na društvenim mrežama;

● Sposobnost planiranja, sprovođenja i merenja učinka svakodnevnih aktivnosti i kampanja na društvenim mrežama;

● Veština pisanja i konceptualizacija inovativnih načina prenošenja sadržaja sa portala na društvene mreže;

● Uvidi i razumevanje najboljih primera iz prakse i pomno praćenje aktuelnih trendova i promena na platformama i alatima relevantnim za rad na društvenim mrežama;

● Iskustvo u news industriji je plus ali ne i nužan preduslov.

● Duboko razumevanje svih platformi društvenih mreža - Facebook, YouTube, Instagram, Twitter, Pinterest i dr.

● Strateško razmišljanje, analitičnost, kreativnost u viralnom sadržaju, disciplina, informisanost, umrežavanje, izveštavanje, praćenje i upoređivanje sa konkurencijom.

● Izuzetne pismene, verbalne i organizacione veštine;

● Sposobnost rada pod pritiskom u izuzetno brzom i dinamičnom okruženju kakvo je novinarska redakcija uz uspešno izvršavanje svih obaveza i postizanje poželjnih rezultata.

Nudimo vam:

Rad u stabilnoj kompaniji

Izazov i mogućnost za profesionalno ostvarenje

Dinamično radno okruženje

Odlične uslove rada

Velike mogućnosti napredovanja u svakom smislu

Konkurs je otvoren, čekamo vas - PRIJAVITE SE!

Tagovi

Inicijalizacija u toku...

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽA