Veliko istraživanje koje je sprovela nemačka platforma za prodaju automobila Mobile otkriva da izbor boje može da vam napravi neočekivane poteškoće tokom prodaje i u velikoj meri smanji cenu vašeg četvorotočkaša.
Kako piše Revija HAK, na automobilu u ljubičastoj boji ćete izgubiti oko 27,2 odsto od prosečne cene vozila, srebrnoj 25 odsto, zlatnoj 23,1 odsto, crvenoj 11,5 odsto, plavoj 9,8, a zelenoj 1,3 odsto.
Možda je crvena odličan izbor za Ferari, ali ako kupujete poslovnu limuzinu poput Volkswagen Passata ili BMW-a serije 5, ta boja je neprikladna, odnosno doneće vam glavobolje pri prodaji, navodi Mobile.
Nećete pogrešiti ako kupite narandžasto vozilo (sve, naravno, zavisi od klase) jer ona donosi 5,4 odsto višu cenu od proseka pri prodaji vozila, još bolji izbor su bela sa 5,9 odsto, crna s 9,5 odsto, siva s 9,7 odsto i žuta s 13,3 odsto.
Isti automobili sa živopisnijim bojama, prema pisanju Mobile.de, mnogo se manje pretražuju i gledaju na internet oglasima nego oni s neutralnijim bojama poput sive ili crne.
Uvek imajte na umu da boja mora da odgovara klasi automobila, odnosno nekakvim prosecima, ukoliko želite dobro da prodate polovno vozilo. Savet je i da izbegavate i trendovske boje, koje su u modi neko vreme, ali brzo će postati "trn u oku".
(MONDO/Telegraf)
"Ovo je trenutak da njemu odgovorim, kome nije jasno objasniću opet": Željko se naljutio, Partizan je oštećen
"Gde ide ABA liga sa ovakvim suđenjem? Partizan će da stavi prst na čelo": Mijailović podigao glas zbog grešaka
“Željko, gledaj sad šta ćeš”: Partizan ima novog sponzora, Ostoja Mijailović otkrio sve detalje!
Uroš Blažić pretučen u zatvoru u Smederevu: Ubica iz Mladenovca stupio u štrajk glađu
Crvena zvezda bez petorice u Evroligi: Sferopulos progovorio o problemima, ima 11 igrača na raspolaganju