Zajednički jezik i razumevanje sa šefom je važno za poslovni uspeh. Potrebno je da imate sličan način rada, ista očekivanja i da postoji međusobno poverenje
Pitate se kako pronaći zajednički jezik sa šefom i da li je to važno za poslovni uspeh.
Odgovro je potvrdan. Naravni, kada je reč o upravljanju šefom, ne misli se na zlupotrebu svog položaja, vać na pravilno usmeravanje nadrešanog povodom posla.
Vi ste dužni da prenesete informacije o poslu, o tome kao napreduju izvršavanje zadatih ciljeva , o svim manama posla i slično.
Na osnovu vaših informacija čef će doneti važne odluke. Stogaje važno da se vi i nadređeni razumete I da imate sličan način rada , ali i poverenje.
Jedan od saveta kako da poboljšateodnos sa nadređenim je da uskladiti stil rada. Postoje dve vrste osoba – one koje slušaju i i one koje čitaju.
Dok prve žele da čuju šta govornik ima da kaže I posle toga kreću u analizu, ove druge žele prvo pisanu informaciju I zatim se osećaju spremnim za analizu.
Proces donošenja odluka takođe se razlikuje, jer su neki šefovi u potpunosti posvećeni donošenju odluka, dok su grugi zainteresovani samo za najznačajnija pitanja.
Takođe, potrebno je uskladiti očekivanja. Nemojte olako reći da razumete šta se od vas očekuje, već istražite. Sa nekim nadređenim je pre realozacije projekta potrebno prvo se posavetovati, dok drugi traže da im tačno napišete ciljeve, koje žele da postignete, prenosi “Blic.”
Važno je da pratite tok informacija, ali vi ne odlučujete o tome koje mogu ići dalje , a koje ne. stoga sve novosti o firmi, bile loše ili dobre, morate podeliti sa šefom.
Neophodno je da izgradite poverenje sa nadređenim, jer ćete moći da učestvujete u rešavanju najtežih problema u firmi.
I, naravno, nikako ne oduzimajte šefu vreme zbog beznačajnih problema.
(MONDO)
Odgovro je potvrdan. Naravni, kada je reč o upravljanju šefom, ne misli se na zlupotrebu svog položaja, vać na pravilno usmeravanje nadrešanog povodom posla.
Vi ste dužni da prenesete informacije o poslu, o tome kao napreduju izvršavanje zadatih ciljeva , o svim manama posla i slično.
Na osnovu vaših informacija čef će doneti važne odluke. Stogaje važno da se vi i nadređeni razumete I da imate sličan način rada , ali i poverenje.
Jedan od saveta kako da poboljšateodnos sa nadređenim je da uskladiti stil rada. Postoje dve vrste osoba – one koje slušaju i i one koje čitaju.
Dok prve žele da čuju šta govornik ima da kaže I posle toga kreću u analizu, ove druge žele prvo pisanu informaciju I zatim se osećaju spremnim za analizu.
Proces donošenja odluka takođe se razlikuje, jer su neki šefovi u potpunosti posvećeni donošenju odluka, dok su grugi zainteresovani samo za najznačajnija pitanja.
Takođe, potrebno je uskladiti očekivanja. Nemojte olako reći da razumete šta se od vas očekuje, već istražite. Sa nekim nadređenim je pre realozacije projekta potrebno prvo se posavetovati, dok drugi traže da im tačno napišete ciljeve, koje žele da postignete, prenosi “Blic.”
Važno je da pratite tok informacija, ali vi ne odlučujete o tome koje mogu ići dalje , a koje ne. stoga sve novosti o firmi, bile loše ili dobre, morate podeliti sa šefom.
Neophodno je da izgradite poverenje sa nadređenim, jer ćete moći da učestvujete u rešavanju najtežih problema u firmi.
I, naravno, nikako ne oduzimajte šefu vreme zbog beznačajnih problema.
(MONDO)