Posebno u oblastima koja zbog svojih prirodnih bogatstava imaju potencijal da privuku ne samo domaće nego i strane turiste. To potvrđuju i ugostitelji iz vlasinskog kraja koji su imali priliku da na besplatnim radionicama steknu i unaprede znanja i iskustva iz oblasti finansija, promocije biznisa, e-turizma, marketinga i brendiranja.
„Podrška koju smo dobili zahvaljujući projektu Vlasina-čista ljubav za mene je nemerljiva. Posle dugo vremena osetila sam da neko brine o nama – svim turističkim objektima na Vlasini. Kroz održane radionice definisali smo izazove sa kojima se u našem radu susrećemo i dobili značajne informacije o načinima na koje možemo da ih rešimo“, ovim rečima je Lidija Arsić, ispred apartmana Vlasinski vrtovi, opisala učešće u nedavno realizovanom projektu koji su podržali i Kabinet ministra zaduženog za razvoj nedovoljno razvijenih opština, opština Surdulica kao i Turistička organizacija Surdulica.
O netaknutoj prirodi Vlasine i Vlasinskog jezera ne treba posebno govoriti, a jedinstven doživljaj, kako kažu lokalni ugostitelji, jeste uživanje u gastronomskim specijalitetima, svojstvenim samo ovom kraju. Mnogi od preduzetnika sa Vlasine vlasnici su vila, apartmana i restorana, a nedavno pokrenut projekat im je, kako kažu, pomogao da uvide dodatne potencijale za razvoj svog biznisa, da privuku nove, ali i zadrže stalne turiste.
Tokom četiri dana, više od 20 ugostitelja iz vlasinskog kraja imalo je priliku da čuje savete i iskustva istaknutih profesionalaca u svojim oblastima, među kojima su i Milan Maglov, stručnjak iz oblasti digitalnog i marketinga na društvenim mrežama i Slobodan Stefanović, kuvar i TV lice. O značaju samog projekta, govori i činjenica da su mnogi već nakon prvih radionica primenili stečeno znanje u praksi i da rezultate već vide.
Nina Elezović, direktorka sektora za korporativne poslove i održivo poslovanje u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija ističe da partnerstva koja ova kompanija decenijama gradi, inspirišu i motivišu da se iznova pomeraju granice, da se osmišljavaju i realizuju projekti kojima se pokreću promene na bolje. „Kada vidite sa koliko ljubavi, posvećenosti i želje za učenjem ugostitelji vlasinskog kraja obavljaju svoj posao, kada osetite mir koji Vlasina pruža i isprobate jedinstvene ukuse ovde spremljenih specijaliteta, želite to da podelite sa svima. Upravo to je i nas inspirisalo da pokrenemo ovaj, nadamo se projekat koji će imati dugu tradiciju i koji će doprineti da neponovljiva iskustva sa Vlasine doživi što veći broj turista i ljubitelja prirode. Puno nam je srce kada vidimo da smo kroz besplatnu edukaciju omogućili umrežavanje lokalnih ugostitelja, doprineli njihovom ličnom usavršavanju ali i, kroz unapređenje njihovih biznisa, doprineli unapređenju čitave privrede Vlasine. Razvoj zajednice u kojoj poslujemo, očuvanje svih prirodnih resursa i pokretanje inicijativa o kojima će se pričati, za nas je apsolutni imperativ isto kao što su i ciljevi koje postavljamo u poslovanju“, dodaje Nina Elezović.
Osim besplatne edukacije, učesnici projekta Vlasina-čista ljubav, odnosno njihovi biznisi, promovisani su kroz različite kanale promocije kako bi im se obezbedila veća vidljivost, popularizacija i bolja pozicija na tržištu.
Za sve informacije o projektu Vlasina – čista ljubav, ugostiteljskim ponudama i atrakcijama Vlasine, posetite sajt: https://vlasina-cistaljubav.rs/ .
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Temperatura pada na -15 stepeni! Čubrilo otkrio detaljnu prognozu za zimu, evo kada će u Srbiji biti najhladnije
Putin je zbog ovog oružja naredio napad hipersoničnom raketom: Ubijen važan ruski general i 500 Severnokorejaca
Beograđanka za dva meseca dobila 3 kazne: Otkrivamo na kojim se sve lokacijama na auto-putevima meri brzina
Zvezdin Amerikanac hitno reagovao na pomen otkaza Sferopulosu: Šuter crveno-belih se oglasio na Instagramu