• Izdanje: Potvrdi
Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

OPREZ, MOŽETE ZA TREN OSTATI BEZ NOVCA! Evo na koji način firme masovno varaju kupce u Srbiji

U doba pandemije, mnogi su se okrenuli onlajn kupovini,a na stotine ljudi dnevno postane žrtva prevare na internetu.

 Izvor: MONDO/Uroš Arsić

Dejan Gavrilović iz Udruženja za zaštitu potrošača gostujući u Redakciji, novom jutarnjem programu na KURIR televiziji, rekao je da ako se ide u kupovinu putem interneta, da roba mora da se uzima samo od proverenih brendova, i od firmi koje postoje u Agenciji za privredne registre (APR). Naglasio je da je potrebno obratiti pažnju i na period postojanja firme.

"Firme koje postoje u APR-u treba proveriti od kada postoje. Imali smo situacije da se neki 'STR' koji prodaje mobilne telefone u poslednjih tri godine sedam puta gasio i otvarao", naveo je Gavrilović.

Možda će vas zanimati

Kako kaže, jedan od primera prevare je i promena imena firme.

"Zvao se Pera, pa Pera plus, a nakon toga i Pera plus +. Vidi se tako da postoji kontinuitet prevare. Postoje i bilansi da se provere kako ta firma radi", objasnio je Gavrilović i podsetio da su neki brendovi otišli u blokadu, a da ljudi nisu znali i kupovali su. Tada, oni nemaju prava na povraćaj novca.

"Na sajtu NBS možete proveriti blokade. Ako je firma u blokadi, potrošač ne može da ostvari nikakva prava, sve i da je neki poznatiji brend", istakao je Gavrilović.

Kako kaže, treba biti veoma oprezan jer u poslednje vreme trgovci bukvalno varaju na svakom ćošku.

(MONDO)

Pročitajte i ovo

Tagovi

Inicijalizacija u toku...

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽA