Nemačka investiciona banka (German Development Finance Institution-DEG) odobrila je kompaniji „Tehnomanija d.o.o.“ kredit od 10 miliona evra za ulaganje u IT infrastrukturu i redefinisanje i modernizaciju u delu logističko-distributivnih procesa i operacija, što su dva osnovna stuba kompanijske transformacije iz vodećeg domaćeg retailer-a u delu elektronskih i električnih uređaja u regionalno prisutnog e-tailer-a sa ciljem proširenja asortimana i poslovnog modela.

Generalni direktor kompanije „Tehnomanija d.o.o.” Matija Protić ističe da je kompanija dobila ozbiljnog finansijskog partnera: „Odluka Nemačke investicione banke da obezbedi dugoročno finansiranje kompanije očigledan je izraz velikog poverenja u naš model poslovanja. Mi smo u procesu digitalne transformacije kompanije sa ciljem da Tehnomanija iz retail kompanije preraste u e-tail kompaniju, koja će postati regionalni lider kroz omnichannel prodaju velikog broja različitih kategorija proizvoda. Fokus kompanije u narednom periodu je razvoj e-commerce poslovanja i ponuditi kupcu jedinstveno iskustvo kupovine uz široku ponudu i prvoklasnu uslugu. Kao najvažnije korake u ovoj transformaciji odlučili smo se za modernizaciju naše IT i logističke infrastrukure. Kompanija je u završnoj fazi implementacije 14 modula SAP-a kao ERP rešenja, koji će zajedno sa Salesforce-om biti osnova naše buduće IT infrastrukture. Supply chain kao ključ uspeha kod kupca je u procesu transformacije ka modelu koji koriste velika imena e-commerca. Siguran sam da ćemo kroz investicioni ciklus koji smo započeli ostvariti viziju koju imamo i postati lider u regionu“, rekao je Protić.

„Zadovoljstvo nam je što Nemačka investiciona banka može da pruži podršku uspešnom razvoju kompanije Tehnomanija. Tehnomanija je izuzetno važan retailer u oblasti potrošačke elektronike u Srbiji. Nemačka investiciona banka će podržati Tehnomaniju u podizanju kvaliteta usluga ka svojim kupcima na novi, viši nivo“, rekla je Monika Beck, članica Upravnog odbora banke.

„Tehnomanija d.o.o.“ je lider na tržištu Srbije, prisutna kroz više od 160 maloprodajnih objekata i 3 online shop-a, sa čak pet miliona poseta mesečno. Kompanija je pionir online prodaje u Srbiji – 2002. godine je otvorila prvu domaću internet prodavnicu. „Tehnomanija d.o.o.“ je na tržištu Srbije prisutna sa više od 600 brendova, sarađuje sa preko 150 dobavljača i posluje u 70 gradova. Danas je jedan od najjačih tradicionalnih brendova u Srbiji, gde više od 1900 zaposlenih brine o zadovoljstvu kupaca. „Tehnomanija d.o.o.“ ima za cilj da postane uspešna i regionalno, da se upiše na mapu velikih e-tailera u Evropi, kao sinonim za pouzdanog i prepoznatljivog partnera u svakodnevnoj kupovini.