
On će ostati većinski vlasnik, ali će se udeo nemačkog partnera povećati na 49,5 odsto od sredine aprila, kada će biti izvršena ova poslovna transakcija.
Lauda je naglasio da će i dalje ostati "šef sopstvene aviokompanije".
Prema sopstvenim rečima, nekadašnji as Formule 1 želi da na čelu kompanije "FlajNiki" ostane duže od dogovorene tri godine.
Fondacija Laude će ovom transakcijom smanjiti svoj udeo u „FlajNikiju" sa 76, na 50,1 odsto, a od Nemaca će, kako je dogovoreno, dobiti i kredit u visini od 40,5 miliona evra.
U naredne tri godine Lauda može da vrati kredit ili da proda preostali paket deonica "Er Berlinu", koji bi na taj način mogao da postane jedini vlasnik "FlajNikija".
Lauda je danas rekao da namerava da za tri godine vrati kredit, ako posao nastavi da se odvija kao što je sada slučaj.
On je podvukao da "FlajNiki", iako "Er Berlin" sada poseduje njegovih 49,9 odsto deonica, "ostaje austrijska kompanija".
Lauda je odlučno demantovao medijske izveštaje da udeo u kompaniji prodaje, jer ima finansijske probleme.
"Imamo trenutno 50 miliona na žiro računu. Pre godinu dana imali smo 15,5 miliona", rekao je on.
"Niki" od početka ovog meseca leti i za Beograd.
Ta kompanija nudi uglavnom vikend letove ka evropskim i severno-afričkim destinacijama, dok "Er Berlin" - drugi po veličini nemački avioprevoznik, posle "Lufthanze" - ima i letove ka daljim odredištima. Dve kompanije zajednički posluju od 2004. godine.
"Er Berlin" se naglo širi u poslednje vreme preuzimanjem ili kupovinom akcija drugih avioprevoznika i sada je druga po veličini aviokompanija u Nemačkoj.
Povećao je udeo u "Nikiju" nakon što je ta kompanija najavila plan širenja u Evropi i povećanja kapaciteta u 2010. godini za više od 30 procenata.
Nemačka komapnija, koja ima 129 aviona i leti ka 154 destinacije, u 2004. godni je kupila 24 odsto akcija "Nikija", koji zapošljava 450 radnika.
Lane je "Niki" prevezao oko 2,1 miliona putnika i poručio ukupno 20 uskotrupnih aviona "erbas A320", od kojih je devet već isporučeno.
(Tanjug, foto Beta, arhivksa fotografija dolaska Niki Laude na beogradski aerodrom)
Lauda je naglasio da će i dalje ostati "šef sopstvene aviokompanije".
Prema sopstvenim rečima, nekadašnji as Formule 1 želi da na čelu kompanije "FlajNiki" ostane duže od dogovorene tri godine.
Fondacija Laude će ovom transakcijom smanjiti svoj udeo u „FlajNikiju" sa 76, na 50,1 odsto, a od Nemaca će, kako je dogovoreno, dobiti i kredit u visini od 40,5 miliona evra.
U naredne tri godine Lauda može da vrati kredit ili da proda preostali paket deonica "Er Berlinu", koji bi na taj način mogao da postane jedini vlasnik "FlajNikija".
Lauda je danas rekao da namerava da za tri godine vrati kredit, ako posao nastavi da se odvija kao što je sada slučaj.
On je podvukao da "FlajNiki", iako "Er Berlin" sada poseduje njegovih 49,9 odsto deonica, "ostaje austrijska kompanija".
Lauda je odlučno demantovao medijske izveštaje da udeo u kompaniji prodaje, jer ima finansijske probleme.
"Imamo trenutno 50 miliona na žiro računu. Pre godinu dana imali smo 15,5 miliona", rekao je on.
"Niki" od početka ovog meseca leti i za Beograd.
Ta kompanija nudi uglavnom vikend letove ka evropskim i severno-afričkim destinacijama, dok "Er Berlin" - drugi po veličini nemački avioprevoznik, posle "Lufthanze" - ima i letove ka daljim odredištima. Dve kompanije zajednički posluju od 2004. godine.
"Er Berlin" se naglo širi u poslednje vreme preuzimanjem ili kupovinom akcija drugih avioprevoznika i sada je druga po veličini aviokompanija u Nemačkoj.
Povećao je udeo u "Nikiju" nakon što je ta kompanija najavila plan širenja u Evropi i povećanja kapaciteta u 2010. godini za više od 30 procenata.
Nemačka komapnija, koja ima 129 aviona i leti ka 154 destinacije, u 2004. godni je kupila 24 odsto akcija "Nikija", koji zapošljava 450 radnika.
Lane je "Niki" prevezao oko 2,1 miliona putnika i poručio ukupno 20 uskotrupnih aviona "erbas A320", od kojih je devet već isporučeno.
(Tanjug, foto Beta, arhivksa fotografija dolaska Niki Laude na beogradski aerodrom)
Pridruži se MONDO zajednici.