U pitanju je voda visokog kvaliteta i odličnog mineralnog sastava, sa visokim sadržajem kalcijuma, koja dolazi pod dobro poznatim brendom Rosa.

“Pored svima dobro poznate i omiljene Rosa vode, koja nam dolazi iz prelepog vlasinskog kraja, novi član naše porodice poreklom je iz nešto severnijeg područja. U srcu netaknute prirode Homoljskih planina, starih više od 20.000 godina, sa oko 280 metara dubine, potiče naša Rosa Homolje. Verujemo da će biti pravo osveženje na tržištu i da će svojim visokim kvalitetom ubrzo osvojiti srca potrošača, koji od omiljenih brendova uvek žele više”, saopšteno je iz Coca-Cola Sistema.

rosa_SPR_PORTRAIT_KV-POPULAR-220418-01.jpg
Promo 

Nova Rosa Homolje gazirana voda, koja se puni u Neresnici, opština Kučevo, dostupna je na tržištu u PET pakovanjima od 0.5l i 1.5 l, a potrošači će u narednom periodu moći da je kupe i u staklenoj ambalaži.

Ovom inovacijom, Coca-Cola Sistem u Srbiji još jednom pokazuje da prati želje potrošača, ali i da, kao dokazani lider, prepoznaje i kreira trendove, doprinoseći na taj način razvoju celog tržišta.

Sveobuhvatnim 24/7 portfolijom, odnosno ponudom proizvoda za konzumaciju u svako doba dana, kao i partnerskim odnosom prema zajednici, kompanija predstavlja nezamenljivog partnera kupaca, potrošača i lokalne privrede.