
Ministarstvo za infrastrukturu Srbije obustavilo je tender za izgradnju 110 kilometara leve trake autoputa na severnom kraku Koridora 10, objavljeno je u novom broju Službenog glasnika.
Kako se navodi, odluka o obustavljanju je doneta pošto nisu ispunjeni uslovi za izbor najpovoljnije ponude prema Zakonu o javnim nabavkama.
Na tender za izgradnju ukupno 110 kilometara leve trake autoputa od Horgoša do Novog Sada i od Kelebije do Subotice, ponude su dostavili konzorcijum srpskih firmi čiji je nosilac Preduzeće za puteve Beograd, slovenačka kompanija Primorje i hrvatska firma Hidroelektra niskogradnja u konzorcijumu sa firmom Vojput iz Subotice.
Konzorcijum domaćih firmi ponudio je najnižu cenu od 9,97 milijardi dinara, ali je u ponudi navedeno da će se ta cena naknadno uskladiti sa inflacijom. Hrvatska firma ponudila je izgradnju te deonice za
11,55 milijardi dinara, a slovenačka za 13,47 milijardi dinara.
Generalni direktor Vojputa Duško Dražić je prilikom otvaranja ponuda 16. februara najavio žalbu, jer konzorcijum sa Preduzećem za puteve Beograd na čelu nije ponudio fiksnu cenu izvođenja radova, što je uslov tendera.
Kako je agenciji Beta rečeno u Tenderskoj komisiji, učesnici tendera mogu do ponedeljka, 1. marta da podnesu žalbe na odluku Ministarstva za infrastrukturu o obustavljanju tog postupka javne nabavke.
U konzorcijumu koji predvodi Preduzeće za puteve Beograd su i Putevi Užice, Borovica transport iz Rume i Planum iz Beograda.
Izgradnja 110 kilometara poluautoputa na Koridoru 10 obuhvata deonicu od Horgoša do 28. kilometra od granice, zatim deonicu od 38. do 98. kilometra puta Horgoš-Novi Sad kao i deonicu između Kelebije i Subotice.
Prema ugovoru izgradnja ovih deonica trebalo je da počne u martu ove godine, a prema uslovima tendera trajaće maksimalno 22 meseca.
(Beta)
Kako se navodi, odluka o obustavljanju je doneta pošto nisu ispunjeni uslovi za izbor najpovoljnije ponude prema Zakonu o javnim nabavkama.
Na tender za izgradnju ukupno 110 kilometara leve trake autoputa od Horgoša do Novog Sada i od Kelebije do Subotice, ponude su dostavili konzorcijum srpskih firmi čiji je nosilac Preduzeće za puteve Beograd, slovenačka kompanija Primorje i hrvatska firma Hidroelektra niskogradnja u konzorcijumu sa firmom Vojput iz Subotice.
Konzorcijum domaćih firmi ponudio je najnižu cenu od 9,97 milijardi dinara, ali je u ponudi navedeno da će se ta cena naknadno uskladiti sa inflacijom. Hrvatska firma ponudila je izgradnju te deonice za
11,55 milijardi dinara, a slovenačka za 13,47 milijardi dinara.
Generalni direktor Vojputa Duško Dražić je prilikom otvaranja ponuda 16. februara najavio žalbu, jer konzorcijum sa Preduzećem za puteve Beograd na čelu nije ponudio fiksnu cenu izvođenja radova, što je uslov tendera.
Kako je agenciji Beta rečeno u Tenderskoj komisiji, učesnici tendera mogu do ponedeljka, 1. marta da podnesu žalbe na odluku Ministarstva za infrastrukturu o obustavljanju tog postupka javne nabavke.
U konzorcijumu koji predvodi Preduzeće za puteve Beograd su i Putevi Užice, Borovica transport iz Rume i Planum iz Beograda.
Izgradnja 110 kilometara poluautoputa na Koridoru 10 obuhvata deonicu od Horgoša do 28. kilometra od granice, zatim deonicu od 38. do 98. kilometra puta Horgoš-Novi Sad kao i deonicu između Kelebije i Subotice.
Prema ugovoru izgradnja ovih deonica trebalo je da počne u martu ove godine, a prema uslovima tendera trajaće maksimalno 22 meseca.
(Beta)
Pridruži se MONDO zajednici.