
Rastu profita doprinelo je povećanje prodaje koje je bilo najveće na tržištima Evrope i Azije.
Uprkos stagnaciji globalnog tržišta igračaka, Legova prodaja porasla je prošle godine 22,4 odsto, na 11,66 milijardi kruna (2,14 milijardi dolara).
U kompaniji poslovni rezultat ocenjuju kao zadovoljavajuć i podsećaju da je u 2009. tržište igračka stagniralo pri čemu je u velikom delu Evrope i Aziji beležen rast, na britanskom i japanskom tržištu znatan pad a u SAD blagi pad.
Kada je o tekućoj godini reč, u Legu su optimisti i očekuju dalji rast prodaje. Na povećanje prodaje u 2010. ukazuju i rezultati s početka godine.
(Beta)
Uprkos stagnaciji globalnog tržišta igračaka, Legova prodaja porasla je prošle godine 22,4 odsto, na 11,66 milijardi kruna (2,14 milijardi dolara).
U kompaniji poslovni rezultat ocenjuju kao zadovoljavajuć i podsećaju da je u 2009. tržište igračka stagniralo pri čemu je u velikom delu Evrope i Aziji beležen rast, na britanskom i japanskom tržištu znatan pad a u SAD blagi pad.
Kada je o tekućoj godini reč, u Legu su optimisti i očekuju dalji rast prodaje. Na povećanje prodaje u 2010. ukazuju i rezultati s početka godine.
(Beta)
Pridruži se MONDO zajednici.