• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Do 20. marta ugovor za severni krak Koridora

Ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić izjavio je da će do 20. marta biti potpisan ugovor sa pobednikom na tenderu za izgradnju 110 kilometara severnog kraka Koridora 10, od Novog Sada do Horgoša i od Subotice do Kelebije.

Ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić izjavio je danas Tanjugu da će do 20. marta biti potpisan ugovor sa pobednikom na tenderu za izgradnju 110 kilometara severnog kraka Koridora 10, od Novog Sada do Horgoša i od Subotice do Kelebije i dodao da nema kašnjenja u realizaciji projekata putnog Koridora 10 u Srbiji.

"Nijedna ponuda nije bila sasvim do kraja dobra. Siguran sam da će potpisivanje ugovora biti sledeće nedelje, do 20. marta i očekujem da radovi mogu da počnu već oko 27. marta", izjavio je Mrkonjić i izrazio očekivanje da će taj posao biti gotov u narednih godinu dana.

Na tender za izgradnju severnog kraka Koridora 10 prijavili su se domaći konzorcijum na čelu sa Preduzećem za puteve "Beograd" (Nibens grupa), hrvatsko preduzeće "Hidroelektra niskogradnja" iz Zagreba u konzorcijumu sa "Vojputem" iz Subotice, kao i preduzeće "Primorje" iz Slovenije.

Ministarstvo za infrastrukturu je prošlog meseca obustavilo tender, jer ponuđači nisu ispunili uslove za izbor najpovoljnije ponude prema Zakonu o javnim nabavkama.

Ministar je kazao da će završetkom izgradnje novog mosta kod Beške i obilaznice oko Novog Sada kompletna deonica Beograd - Novi Sad biti gotova do polovine 2011. godine.

Mrkonjić je izrazio nadu da će na izgradnji severnog kraka Koridora 10 biti angažovana domaća preduzeća, koja su prošle godine uradila ukupno 50 kilometara poluautoputa - 20 kilometara na jugu, 20 na severu i 10 kilometara na obilaznici oko Beograda.

"Tu su stekla potrebna iskustva da bi mogli da rade sada zajedno gore na severu, dakle radiće više od 20.000 naših radnika iz tih preduzeća, a da ne govorim o ostaloj infrastrukturi koja će biti pored toga", naveo je ministar dodajući da ukupna vrednost radova iznosi oko 10 milijardi dinara.

Tender je raspisan za učešće u izgradnji 110 kilometara polu-autoputa, odnosno leve trake auto-puta od Novog Sada do Horgoša, i to na deonici između Horgoša i 28. kilometra od granice i između 38. kilometra i 98. kilometra, kao i deonici između Kelebije i Subotice.

Mrkonjić je kazao da će krajem meseca, ili početkom aprila početi radovi na delu puta obilaznice oko Dimitrovgrada, odnosno 7,5 kilometara trase i sedam manjih mostova (dva lota), a da će izgradnja tunela početi u junu (treći lot).

Posao za dva lota je dobila "Alpina", uz uveravanje vlasnika te kompanije da će posao biti urađen u roku, kao i uz uveravanja da će izgradnja mosta kod Beške, na kojem se dosta kasni, biti završena u roku, rekao je ministar.

Ministarstvo za infrastrukturu, prema Mrkonjićevim rečima, u naredna tri meseca planira i trendere za deonicu između Grdelice i Grabovnice, čija je ukupna vrednost radova oko 38 miliona evra i deonicu između Neredovca i Vladičinog Hana - oko 130 miliona evra, a radovi na obe deonice trebalo bi da počnu polovinom leta.

Ministar je, govoreći o takozvanom Koridoru 11, najavio da će radovi na izgradnji autoputa Beograd- južni Jadran, na deonici između Uba i Lajkovca početi polovinom maja, jer je glavni projekat završen i dodao da su za taj projekat iz budžeta izdvojene dve milijarde dinara.

"Ima puno zainteresovanih stranih kompanija za realizaciju projekta, pre svega turskih. Sa početkom radova u ovoj godini otvaramo perspektivu za ceo projekat. Autoput Beograd-Boljare-Bar, preko Čačka, mora da bude realizovan u naredne četiri godine", zaključio je Mrkonjić.


(Tanjug)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image