Zbog izuzetno lošeg rada na listi za otkaz u JP Putevi Srbije su Zoran Drobnjak, generalni direktor, kao i Zoran Lilić, predsednik UO, saznaje Blic.
U Vladi Srbije smatraju da više nema vremena za gledanje kroz prste Drobnjaku i Liliću, koji su za nešto više od dve godine započeli niz projekata, između ostalog, i na Koridoru 10, a malo koji od njih je završen.
Šteta je još veća ako se ima u vidu da su upravo ti projekti finansirani kreditima iz Svetske banke, Evropske banke za obnovu i razvoj i Evropske investicione banke, zbog čega država trpi veliku štetu i gubi ugled pred važnim međunarodnim institucijama.
Mada je tender za severni krak i put od Horgoša do Novog Sada završen, a početak radova najavljen za mesec dana, rekonstrukcija mosta kod Beške, koji je u sastavu te deonice, kasni već dve godine.
Za taj posao obezbeđen je međunarodni kredit, a vrednost radova procenjuje se na 33 miliona evra.
Rekonstrukcija beogradskog mosta Gazela, iza koje je stao upravo Zoran Drobnjak, takođe se odlaže u nedogled.
JP Putevi Srbije potpisalo je ugovor sa Evropskom bankom za obnovu i razvoj i obezbedilo 30 miliona evra za realizaciju tog projekta.
Međutim, sredstva iz EBRD nikad nisu povučena, navodno zbog neadekvatnog raseljavanja Roma koji su živeli u nehigijenskom naselju ispod mosta.
U Vladi kažu da je upravo Drobnjak odgovoran za loše potpisani ugovor, a cena rekonstrukcije Gazele je zbog kašnjenja porasla na skoro 60 miliona evra za samo godinu dana.
Treći u nizu propusta je obilaznica oko Novog Sada, na kojoj se radi već tri godine.
Kredit je takođe obezbeđen iz evropskih banaka, a vrednost projekta dostiže ukupno 50 miliona evra.
Propusti su uočeni i na još nekoliko projekata u Beogradu za koje je takođe zaduženo preduzeće Putevi Srbije.
Još nije završena deonica od Batajnice do Dobanovaca, kao ni autoput od Surčina do Bubanj Potoka i kružni put od Bubanj Potoka do Orlovače.
Vrednost tih radova procenjuje se na oko 200 miliona evra.
(FoNet)
Šteta je još veća ako se ima u vidu da su upravo ti projekti finansirani kreditima iz Svetske banke, Evropske banke za obnovu i razvoj i Evropske investicione banke, zbog čega država trpi veliku štetu i gubi ugled pred važnim međunarodnim institucijama.
Mada je tender za severni krak i put od Horgoša do Novog Sada završen, a početak radova najavljen za mesec dana, rekonstrukcija mosta kod Beške, koji je u sastavu te deonice, kasni već dve godine.
Za taj posao obezbeđen je međunarodni kredit, a vrednost radova procenjuje se na 33 miliona evra.
Rekonstrukcija beogradskog mosta Gazela, iza koje je stao upravo Zoran Drobnjak, takođe se odlaže u nedogled.
JP Putevi Srbije potpisalo je ugovor sa Evropskom bankom za obnovu i razvoj i obezbedilo 30 miliona evra za realizaciju tog projekta.
Međutim, sredstva iz EBRD nikad nisu povučena, navodno zbog neadekvatnog raseljavanja Roma koji su živeli u nehigijenskom naselju ispod mosta.
U Vladi kažu da je upravo Drobnjak odgovoran za loše potpisani ugovor, a cena rekonstrukcije Gazele je zbog kašnjenja porasla na skoro 60 miliona evra za samo godinu dana.
Treći u nizu propusta je obilaznica oko Novog Sada, na kojoj se radi već tri godine.
Kredit je takođe obezbeđen iz evropskih banaka, a vrednost projekta dostiže ukupno 50 miliona evra.
Propusti su uočeni i na još nekoliko projekata u Beogradu za koje je takođe zaduženo preduzeće Putevi Srbije.
Još nije završena deonica od Batajnice do Dobanovaca, kao ni autoput od Surčina do Bubanj Potoka i kružni put od Bubanj Potoka do Orlovače.
Vrednost tih radova procenjuje se na oko 200 miliona evra.
(FoNet)