Od 5. jula, kada stupa na snagu novi propis, mnogi vozači naći će se u problemu, jer njihova vozila neće proći tehnički pregled. Reč je o izmeni pravilnika o tehničkom pregledu i pravilniku o podeli motornih i priključnih vozila, a konkretni problemi se odnose na ovalnost kočnica, priključke za pneumatske kočne sisteme i sisteme za izduvne gasove, piše Blic.
"Ne treba toliko da se plaše korisnici motornih vozila. Biće situacija s rigoroznijim merama i da će biti insistirano na uverenju o ispitivanju, ali ne treba da strahuje veliki procenat vozača. Smatramo da će tehnički biti liberalniji", kaže Darko Nikolić iz Udruženja tehničkih pregleda za Kurir TV.
Posebna pažnja vodiće se o uvoznim vozilima, dodaje sagovornik. "Bilo je ranije dosta problema, ali i za ta vozila će biti nešto jednostavnija praksa prilikom tehničkih pregleda, kao i za vlasnike oldtajmera. Mislim da je reč o preteranom strahu, ali u pitanju je samo dodatna dokumentacija, a neki troškovi će biti smanjeni. Ako stavljate filter s većim protokom, sve što nije fabrički predviđeno, da, biće skuplje", dodao je Nikolić.
Jedna od novina je obavezno prisustvo sertifikovanih kontrolora prilikom tehničkog pregleda. "To je problem koji nas očekuje, jer osim što treba da ispoštujemo sve standarde tehničkog pregleda, nameće nam se da moramo da imamo sertifikovanog kotrolora u vreme kad je problem s takvom radnom snagom, a nas će možda neko moći i da ucenjuje", ističe Nikolić.
Nekada je bila deo SFRJ, a sada je obećana zemlja za Srbe! Plata ide preko 1.500 evra, ovo su troškovi života
Partizan dominirao u Podgorici, ostao perfektan u ABA ligI! Sa pola gasa do 20 razlike, Karlik Džouns blistao
Ruskinja Aljona slavi 2 godine života u Srbiji: Objasnila zašto se Rusi ne druže sa Srbima, a sada poručila ovo
Srbija preorala teren i pobedila Švajcarsku u Leskovcu! Veliki trijumf "orlova", ovakve smo ih dugo čekali
Crvena zvezda pregazila Igokeu u Areni: 23 razlike, pojavio se Majk Daum