Velikom broju Beograđana stigli su uvećani julski računi za struju, pa čak i onima koji su u tom periodu bili na odmoru. U EPS-u tvrde da je potrošnja tokom leta porasla za 20 odsto zbog rashlađivanja. Međutim bilo je i onih građana čija je potrošnja bila nula dinara i smatraju da je reč o greški.

Udruženje "Efektiva" objavilo je uputstvo za postupanje u takvoj situaciji.

"Građani koji žele da uđu u taj način dokazivanja, a to im je jedini način, oni treba da plate nesporni deo, dakle ako procene da je to 3.000 dinara, a da preostalih tri, četiri, pet, koliko je preko, da ne plate i da obaveste EPS o tome. Dakle, da koriste svoje pravo predviđeno Zakonom o zaštiti potrošača, a onda neka EPS dokazuje da li je taj sporni deo stvarna potrošnja ili je to neka greška", rekao je Dejan Gavrilović iz Udruženja "Efektiva".

EPS: Grešaka je bilo, ali ne više nego obično

Da je grešaka bilo, ali ne više nego obično, potvrdili su i u EPS-u. Od 2.730 prigovora kupaca na očitano stanje u julu, 1.615 bilo je opravdano.

Kako kažu, u odnosu na više od tri miliona potrošača u kategoriji domaćinstva, to je uobičajen broj prigovora. Građani koji sumnjaju u ispravnost računa reklamacije mogu da podnesu mejlom, da pozovu telefonom ili na šalterima ekspozitura, a rok za žalbe, kako kažu u Udruženju "Efektiva", još traje.

Bonus video:

STRUČNJAK OTKRIVA DA LI SE POMOĆU PAMETNIH BROJILA MOŽE UŠTEDETI STRUJA: Omogćavaju dvosmerno merenje i precizniji su! kurir televizija

(Mondo/RTS)