Velikom broju Beograđana stigli su uvećani julski računi za struju, pa čak i onima koji su u tom periodu bili na odmoru. U EPS-u tvrde da je potrošnja tokom leta porasla za 20 odsto zbog rashlađivanja. Međutim bilo je i onih građana čija je potrošnja bila nula dinara i smatraju da je reč o greški.
Udruženje "Efektiva" objavilo je uputstvo za postupanje u takvoj situaciji.
"Građani koji žele da uđu u taj način dokazivanja, a to im je jedini način, oni treba da plate nesporni deo, dakle ako procene da je to 3.000 dinara, a da preostalih tri, četiri, pet, koliko je preko, da ne plate i da obaveste EPS o tome. Dakle, da koriste svoje pravo predviđeno Zakonom o zaštiti potrošača, a onda neka EPS dokazuje da li je taj sporni deo stvarna potrošnja ili je to neka greška", rekao je Dejan Gavrilović iz Udruženja "Efektiva".
EPS: Grešaka je bilo, ali ne više nego obično
Da je grešaka bilo, ali ne više nego obično, potvrdili su i u EPS-u. Od 2.730 prigovora kupaca na očitano stanje u julu, 1.615 bilo je opravdano.
Kako kažu, u odnosu na više od tri miliona potrošača u kategoriji domaćinstva, to je uobičajen broj prigovora. Građani koji sumnjaju u ispravnost računa reklamacije mogu da podnesu mejlom, da pozovu telefonom ili na šalterima ekspozitura, a rok za žalbe, kako kažu u Udruženju "Efektiva", još traje.
Bonus video:
(Mondo/RTS)
Partizan razbio Zvezdu i odigrao najbolji meč sezone! Obradovićev tim dominirao, Grobari slavili pred Delijama
Srbija pregazila Dansku i ide na Eurobasket: Blistali Aleksa i Balša, a moglo je i ubedljivije!
"Trebalo je da ubacim 30 poena, neće niko da nas sažaljeva": Petrušev o porazu od Partizana za otrežnjenje!
Mondo ukrštenica za 22. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Partizan za 55 dana mora da sakupi milione evra: Rasim Ljajić otkrio koliko crno-beli duguju!